تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798259524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیاز اساسی فوتبال آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فدراسیون فوتبال: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیاز اساسی فوتبال آذربایجان غربی است ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه، مطمئنا تحولات عظیمی در بخش حرفه ای و قهرمانی فوتبال آذربایجان غربی ایجاد می شود.


به گزارش ایرنا، «علی کفاشیان » روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی افزود: بهره برداری از این ورزشگاه که از طرح های ملی شرکت توسعه وزرارت ورزش و جوانان است می تواند دست مسئولان را در میزبانی رقابتهای لیگ فوتبال و برگزاری تورنمنت های بین المللی بازتر کند.
وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی پتانسیل بالایی در رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان دارد ولی باید بیشتر از این تلاش کند.
کفاشیان افزود: این استان به دلیل هم مرز بودن با چندین کشور خارجی می تواند بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات و دانش فوتبال ایجاد کرده و با برگزاری تورنمنت های بین المللی با کیفیت در راستای رشد و توسعه فوتبال قدم بردارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عدم حضورم در مجمع قبلی به دلیل برخی ایرادات و ابهامات بود ولی بسیار خرسندم که امروز توانستم مجمع انتخاباتی این استان را در محیطی سالم و به دور از حاشیه و کاملا قانونی برگزارشود و رییس جدید آن را معرفی کنیم.
کفاشیان افزود: از رییس جدید هیات و دست اندرکاران می خواهم که در میزبانی تورنمنت های مهم بین المللی که در تقویم ورزشی فدراسیون گنجانده شده است همکاری بیشتری با ما داشته باشند تا بتوانیم با ایجاد تحول و انگیزه لازم در بین ورزشکاران، فوتبال این استان را به سوی رشد و توسعه زودبازده سوق دهیم.
وی گفت: انتظار داریم مسئولان هیات استان اجرای طرح آسیاویژن فوتبال و برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری را به جدیت تمام آغاز کنند چرا که این برنامه ها می توانند گامی موثر در ارتقاء سطح کیفی فوتبال استانها و به تبع آن فوتبال کشور داشته باشند.
کفاشیان ادامه داد: حضور تیم شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ دسته 2 کشور نویدبخش روزهای خوش برای فوتبال آذربایجان غربی است که من مطمئنم اگر این تیم با هویت بخشی حرفه ای باشگاه مورد حمایت قرار گیرد توانایی صعود به لیگ دسته یک و سپس لیگ برتر کشور را دارد.
** 26 زمین چمن فوتبال در آذربایجان غربی وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: فوتبال از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین رشته های ورزشی است و مسئولان ورزش استان از نظر زیر ساختی توجه خوبی به آن دارند.
«علی خلیلی» گفت: در حال حاضر سه چمن در حال کاشت و بهره برداری در شهرهای ارومیه، سردشت و پیرانشهر داریم که تا اواخر سال جاری افتتاح می شوند و مورد استفاده علاقه مندان این رشته قرار می گیرد.
وی افزود: تجربه نشان داده اجرای طرح استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه رمز موفقیت در ورزش قهرمانی است و مسئولان ورزش استان باید در کنار درآمدزایی و تربیت ورزشکاران به شناسایی نخبه های وزشی پرداخته و آنان را سوی ورزش قهرمانی و حرفه ای سوق دهند.
خلیلی گفت: امسال بهره برداری از دو ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان و سلماس را در برنامه کاری داریم و ضمن اینکه اجرای دو طرح عمرانی ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای مهاباد و میاندوآب آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم روند اجرایی سریعی داشته باشند.
وی گفت: ورزشگاه های 15 هزار نفری ارومیه و خوی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان در ساخت آن سرعت عمل داشته باشد ضمن اینکه پیش بینی ساخت دو ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای نقده و ماکو را داریم که هنوز در مرحله انتخاب زمین و پیمانکار هستند.
وی ادامه داد: مسئولان هیات فوتبال استان می توانند با ایجاد اتحاد و همدلی بین پیشکسوتان، صاحبنظران و متخصصان این رشته گامی موثر در توسعه فوتبال در بعد قهرمانی داشته باشند.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال که پیش از این در پانزدهم مهر ماه به دلیل برخی تخلفات و ایرادات وارده از سوی فدراسیون فوتبال کشور لغو شده بود پس از 45 روز تاخیر امروز در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع که قرار بود با حضور چهار کاندیدا به نام های «علی ابراهیمی»، «علی اکبر صمیمی»، «عزیز حافظی» (رییس سابق هیات فوتبال استان) و «سردار علی اصغر ملکانی» برگزار شود تنها یک کاندیدا (ملکانی) حضور داشت و سه کاندیدای دیگر یک روز قبل به دلایلی انصراف خود را به مسئولان برگزاری اعلام کرده و از حضور در این مجمع امتناع کردند.
مجمع با حضور 25 نفر از اعضای واجد شرایط برای رای دادن آغاز شد ودر پایان سردار «علی اصغر ملکانی» که سرپرستی این هیات را نیز بر عهده داشت با کسب 23 رای موافق و یک رای سفید از 25 رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات فوتبال استان انتخاب و معرفی شد ضمن اینکه عزیز حافظی با وجود انصراف قبلی توانست یک رای به خود اختصاص دهد.
در این مجمع از زحمات« سیدجواد محمودی »رییس هیات سابق فوتبال استان تقدیر شد.
7126/581 / 1539


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن