تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فریدن: کمربندی شهر داران، جان 30 نفر را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار فریدن: کمربندی شهر داران، جان 30 نفر را گرفت اصفهان - ایرنا - فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به حادثه خیز بودن کمربندی شهر داران گفت: وضعیت نامطلوب این جاده به طول 17 کیلومتر، زمینه ساز بروز تصادفات زیاد شده و از ابتدای سالجاری تاکنون جان 30 نفر را گرفته است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری فریدن، " اسفندیار تاجمیری " در جلسه شورای اداری این شهرستان تصریح کرد: این وضعیت، خسارت غیرقابل جبرانی به منافع ملی و امنیت روحی و روانی شهروندان وارد کرده است.
وی افزود: تاکنون بیش از 30 مکاتبه با مقامات استان و کشور برای برطرف شدن این مشکل انجام داده ایم اما متاسفانه همچنان شاهد جان باختن شهروندان در این جاده هستیم.
فرماندار فریدن همچنین به حادثه خیزی بلوار بین شهری آسجرد - دامنه اشاره کرد و افزود: این بلوار نیز باید بهسازی شود.
وی در ادامه به ظرفیت ها و توانمندیهای شهرستان فریدن اشاره کرد و گفت: در مدیریت جدید تلاش شده تا با اقدامات ایجابی، برنامه محوری و ایجاد همبستگی مدیریت اجرایی با رویکرد اعتدال، عقلانیت و با همکاری سایر ارکان به خصوص جایگاه معنوی و اثر گذار امامت جمعه و مجموعه نمایندگان دیگر قوا از تمام ظرفیت های شهرستان فریدن استفاده شود.
تاجمیری با اشاره به اینکه مشکلات و آسیب های شهرستان فریدن با نسبت و درصد میانگین توسعه استان، فاصله قابل توجهی دارد، تصریح کرد: مهاجرت بیش از 300 هزار نفر از منطقة فریدن به حاشیه و مرکز شهر اصفهان و سایر شهرهای بزرگ، منطقه را به نسبت از ظرفیت های انسانی تهی کرده است. وی، بیکاری، اعتیاد، طلاق و پایین بودن سطح نشاط و مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی را از دیگر آسیب های شهرستان فریدن بیان کرد و افزود: برای برطرف شدن موانع و آسیب های توسعه و پیشرفت نیازمند تجدید نظرهای فکری و اساسی و مبنایی هستیم .
فرماندار فریدن در ادامه بر اجرایی شدن طرح توازن منطقه ای تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح که بسیاری از مشکلات مرکز استان را کاهش خواهد داد باید تجدید نظرهای اداری و ستادی بویژه در حوزه برنامه ریزی استان انجام شود.
تاجمیری در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان فریدن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در شش ماهه اول سالجاری، فریدن با رقم 54/54 و با تخصیص 6/80% در بین 24 شهرستان استان رتبه اول را دارد، افزود: مدیران و مسوولین این شهرستان باید جذب اعتبارات مورد نیاز را به سرعت در دستور کارخود قرار دهند و این موضوع را پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه تخصیص پروژه فاضلاب شهر داران از محل اعتبارات ملی به بالای یک میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است که این، فرصتی طلایی برای پروژه فاضلاب شهر داران است.
فرماندار فریدن به نشست زمین در شهر دامنه اشاره کرد و افزود: برای جبران خسارت در پی نشست زمین در این منطقه، مبلغ 6 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که حدود چهار میلیارد تومان آن برای پرداخت به افراد خسارت دیده در قالب تسهیلات و بلاعوض اختصاص یافته است.
وی افزود: مابقی این مبلغ نیز برای خدمات فنی و مهندسی در نظر گرفته شده است.
تاجمیری، کمبود وسایل و تجهیزات آتش نشانی و مشکلات سایت های گردشگری شهرهای داران و دامنه را از دیگر مشکلات این شهرستان بیان کرد و ابراز امیدواری کرد: این مشکلات با کمک مسوولان استان برطرف شود.
د/ 7132


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن