تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798654143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق 5، 15، 18، 19 و 20 متخلف ترین مناطق شهر تهران در ساخت و سازها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مناطق 5، 15، 18، 19 و 20 متخلف ترین مناطق شهر تهران در ساخت و سازها تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: بیشترین میزان تخلف در روند ساخت و سازهای سطح شهر تهران در مناطق 5 - 15 - 18 - 19 و 20 شهرداری انجام می شود.


به گزارش ایرنا، "احسان شریفی" شب گذشته در حاشیه برنامه "شبگردی برای آشنای با عملکرد و اقدامات شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران" در جمع خبرنگاران، افزود: این مناطق در محدوده حریم شهری قرار دارند و برغم اینکه ساخت و ساز در حریم ها ممنوع است، اما همچنان شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز دراین مناطق هستیم.
وی با اشاره به وظایف شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، اظهار کرد: این شرکت به عنوان بازوی نظارت معاونت شهرسازی شهرداری تهران در اجرای مجموعه قوانین شهرسازی، همواره سعی کرده با اتکا به قوانین و سرمایه های انسانی آموزش دیده توسعه قانونمند شهر تهران را تضمین کند.
شریفی تصریح کرد: در راستای انجام این ماموریت، مشارکت و همیاری شهروندان برای اجرای صحیح قوانین شهرسازی در کنار نظارت بر توسعه شهری، به عنوان یک اقدام مهم و ارزشمند، نقش مهمی در اجرای دقیق ماموریت ها و ظایف این شرکت دارد.
به گفته وی، اعتقاد داریم تغییر دیدگاه در مجموعه شهرداری و شهروندان نسبت به مفهوم شهربان و حریم بان از نگرش "پلیسی" به "مشاوری حضوری در مراحل ساخت برای پیشگیری از بروز تخلف"، نقش قابل توجهی در کاهش تخلفات شهری خواهد داشت.
شریفی افزود: به همین دلیل مجموعه شرکت با محور قراردادن سه اصل اطلاع رسانی مناسب به شهروندان، آموزش و فرهنگ سازی نیروی انسانی و تقویت و به روز رسانی زیرساخت های نظارتی، تلاش می کند در یک افق زمانی مشخص، به این تغییر نگرش دست پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از هر گونه تخلف ساختمانی و ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهری بر عهده این شرکت است، گفت: شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، سال 87 براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تاسیس و راه اندازی شد.
شریفی با اشاره به اشتغال بکار بیش از یک هزار نفر در این شرکت، تصریح کرد: شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران برای اجرای وظایف و ماموریت های محوله در حوزه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهری، دارای 160 تیم خودرویی و 120 تیم موتورسوار است.
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به افزایش قابل توجه ساخت و سازها در سطح شهر تهران، توسعه و تجهیز امکانات و تجهیزات این شرکت در حوزه نیروی انسانی و امکانات بیار مهم و ضروری است.
تهرام/1393/ 1625


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن