تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802991418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره): بلاتکلیفی وزارت علوم به نفع کشور نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره): بلاتکلیفی وزارت علوم به نفع کشور نیست قزوین- ایرنا- رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: بلاتکلیفی ناشی از تاخیر در رای اعتماد به سکاندار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به یقین روند فعالیت های پیش برنده علمی کشور را کند و فضای دانشگاهها را دچار مشکل می کند.


دکتر"محسن بهشتی سرشت" روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این روند برای کشوری که همواره بر پیشرفت های علمی تاکید داشته و در برنامه چهارم توسعه نیز تقویت امنیت و اقتدار ملی مبتنی بر رشد علمی و فناوری تعریف شده، چندان مناسب نیست.
وی اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به اینکه اولین دستگاه متولی پیشرفت علمی در کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، ضرورت انتخاب وزیر علوم و سرعت عمل در این زمینه از رسالت های مهمی وکلای ملت است که به یقین بخوبی ایفا می شود تا در پرتو آن زمینه رشد و نظارت دقیق بر روند آموزش عالی کشور فراهم آید.
بهشتی سرشت ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سوابق علمی، پژوهشی و تخصصی، مدیریتی انقلابی و مقبولیت دکتر فرهادی، وی شایستگی تصدی این وزارتخانه را دارند.
وی اظهارکرد: دکتر فرهادی یکی از شخصیت های متخصصی است که هم در کسوت پزشکی به لحاظ خدمات ارزشمند خود در کمک به مجروحین مبارزان دوران ستمشاهی و هم به دلیل خدمات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در بین انقلابیون به یکی از شخصیت های متخصص، متدین و انقلابی شهره است.
عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اضافه کرد: دکتر فرهادی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار فعالیت های علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه پزشکی، مسوولیت های متعددی از جمله تصدی وزارت علوم در سال های 1364 تا 1368 و وزارت بهداشت در دوره دولت اصلاحات، منشا خدمات ارزنده ای به کشور و نظام بوده است.
بهشتی سرشت، استفاده از متخصصان و انتصاب افراد دانشمند، باانگیزه و انقلابی در مسند ریاست دانشگاه های کشور و تاسیس دانشگاه تربیت مدرس و شاهد را از مهمترین دستاوردهای دکتر فرهادی در دوره تصدی این وزارتخانه در دهه 60 ذکر کرد و ادامه داد: در شرایط حساس آن زمان کشور که بسیاری از متخصصین دانشگاهی و دانشمندان به خارج از کشور مهاجرت کرده و ایران با خلاء بزرگی در زمینه وجود متخصصین روبرو بود، تاسیس دانشگاه تربیت مدرس گام بسیار مثبتی برای جبران این کمبود بزرگ در نظام دانشگاهی کشور بشمار می رفت که برکات آن تاکنون نیز جاری است و بسیاری از مسوولین رده بالای نظام تربیت شده همین دانشگاه هستند.
این استاد دانشگاه با تاکید بر ضرورت پرهیز از برخورد جناحی با وزیر پیشنهادی، حفظ منافع ملی و ارزشهای اسلامی را مهمترین عامل تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بطور قطع بر اهمیت این امر واقفند و می دانند که برای حفظ منافع ملی باید از اختلافات پرهیز و تنها ضرورت های کشور را در نظر بگیرند.
رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اشاره به سخن مرحوم آیت اله مدرس که "سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست است" گفت: سخن مدرس ناظر بر همین امر است که در دنیای سیاست ورزی نیز مانند دنیای دیانت، خداوند را ناظر تمام اعمال خود ببینیم و به یقین رعایت تقوا ضرورت اجتناب ناپذیر فعالان احزاب سیاسی و مسوولین نظام است.
دکتر "محمد فرهادی" پنجمین گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی است که جلسه رای اعتماد وی فردا چهارشنبه پنجم آذر برگزار می شود.
7388/ 614 /1596


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن