تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه لرستان :دکتر محمد فرهادی از مدیران اجرایی موفق کشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه لرستان :دکتر محمد فرهادی از مدیران اجرایی موفق کشوراست خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه لرستان گفت: دکتر محمد فرهادی از مدیران اجرایی موفق کشور است که یک دوره نیز تجربه هدایت وزارت فرهنگ و اموزش عالی را بر عهده داشته است.


"خسرو عزیزی " روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه برخورد مجلس با وزیر پیشنهادی وزارت علوم تصریح کرد : این قضاوت برعهده مردم ومجلس شورای اسلامی است و رای مجلس نیز محترم است و لزوم حساسیت برای انتخاب وزیر علوم امری بدیهی است.
عزیزی گفت : امید است که هرچه سریعتر وزیر علوم با اکثریت رای مجلس سکات این وزارتخانه مهم را در دست بگیرد.
همچنین رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت : با توجه به اینکه وزارت علوم وتحقیقات فناوری نقش قابل توجهی در افزایش سطح کیفی و کمی آموزش عالی دارد و رونق علمی کشور مرهون زحمات و درخشش اساتید دانشگاه ها و اقشار باسواد جامعه است لذا انتصاب هرچه سریعتر وزیر علوم وتحقیقات فناوری امری بدیهی و ضروری است.
"سعید محمد زاده " در ارتباط با دکتر محمد فرهادی وزیر پیشنهادی وزارت علوم ،افزود :به طور کلی ایشان فردی با تجربه در تصدی وزارت علوم و بهداشت است ودر دولت های قبلی فردی اجرایی بوده است .
وی با اشاره به اینکه دکتر فرهادی شخصیتی برجسته است ،اظهار کرد : نکته قابل توجه در توانمندی ایشان اعلام مخالفت با هنجار شکنی است که امید است با حضور ایشان مشکلات احتمالی موجود در وزارت علوم مرتفع شود .
وی تصریح کرد : استفاده از پتانسیل های مختلف دانشگاه ها و تبعیت از رهبری مهم ترین شاخصه های ایشان است .7274/542


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن