تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه بالای فرهادی چشم انداز روشنی در برابر دانشگاهها می گشاید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاد دانشگاههای آذربایجان غربی: تجربه بالای "فرهادی" چشم انداز روشنی در برابر دانشگاهها می گشاید ارومیه - ایرنا - استاد حقوق دانشگاههای آذربایجان غربی گفت: تجربه بالای "فرهادی" چشم انداز روشنی در برابر دانشگاهها ایجاد می کند.


"رحیم محسنی" روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: جامعه دانشگاهی نگاه مثبتی نسبت به وزیر پیشنهادی علوم،تحقیقات وفناوری دارند ومعتقد هستند که این وزیر می تواند بسیاری از مشکلات را پایان داده و راه جدیدی برای پیشرفت دانشگاهها باز کند.
وی اضافه کرد: نباید دانشگاهها تا این اندازه با بلاتکلیفی مواجه شوند و مجلس و دولت باید با اتحاد بیشتر به طولانی تر شدن زمان انتخاب وزیر علوم خاتمه دهند.
وی اظهار کرد: جابجایی مدیران در وزارتخانه حساسی نظیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضربه ای محکم بر پیکره علمی کشور و عاملی برای توقف رشد علمی در ایران به شمار می رود.
استاد دانشگاههای آذربایجان غربی ادامه داد: بسیاری از اساتید و دانشجویان بر این اعتقاد هستند که "فرهادی" تکمیل کننده کابینه دولت یازدهم است و شرایط بسیار مناسبی برای حضور در وزارت علوم دارد.
***حضور فرهادی در وزارت علوم بی شک موفقیت آمیز است
"علی ظهری" از اساتید دانشگاه نیز در این خصوص به ایرنا گفت: سوابق درخشان فرهادی در عرصه های مختلف ثابت می کند حضور او در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موفقیت همراه است.
وی اضافه کرد: اگر شایسته سالاری را معیار عمل قرار دهیم بدون تردید، "فرهادی" از این ویژگی در وزارت علوم برخوردار است.
وی اظهارکرد: درحال حاضر دانشگاههای کشور نیازمند مدیری توانمند و متعهد هستند تا عقب ماندگی های خود را جبران کنند.
این استاد دانشگاه با اشاره به جایگاه علمی کشور افزود: بدون تردید وزیر پیشنهادی علوم به دلیل برخورداری از افکاری منطقی نقشه جامعی برای رشد دانشگاهها فراهم می کند.
وی سرعت درانتخاب وزیر علوم را ضرورت اجتناب ناپذیر جامعه دانست و گفت: انتخاب سریعتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نوید بخش آینده ای روشن برای این وزارتخانه است.
ظهری ادامه داد: همواره از "فرهادی" به عنوان وزیری قدرتمند در دولت های پیشین یاد شده که این امر، نقطه قوتی برای او به شمار می رود.
"محمد فرهادی" پنجمین وزیر پیشنهادی علوم دولت یازدهم روز چهارشنبه این هفته برای کسب رای اعتماد در مجلس حاضر می شود.
8135/8136/1352


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن