تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم تیراندازی بانوان شاخه نبات رشت برابر فومن پیروز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم تیراندازی بانوان شاخه نبات رشت برابر فومن پیروز شد رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های لیگ تیراندازی بانوان گیلان ، تیم تیراندازی بانوان شاخه نبات رشت عصر جمعه مقابل تیم هیات تیراندازی فومن به برتری رسید .


مسوول کمیته لیگ تیراندازی استان گیلان در خصوص برگزاری این مسابقه گفت : در این دیدار که از هفته دوم رقابت های لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان و در سالن تیراندازی سردارجنگل رشت برگزار شد ، تیم تیراندازی تفنگ و تپانچه بانوان شاخه نبات رشت موفق شد برابر هیات فومن به برتری دست یابد .
" علی علیجانپور " در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های هیات تیراندازی صومعه سرا و آستارا به رقابت پرداختند که در نهایت، تیم تفنگ و تپانچه هیات تیراندازی صومعه سرا مقابل تیم تفنگ و تپانچه هیات تیراندازی آستارا پیروز شد.
وی اظهار کرد : در رقابت های انفرادی نیز و در رشته تپانچه بادی ، " مریم سلطانی " از تیم شاخه نبات رشت با کسب رکورد 380 امتیاز مقام نخست را کسب کرد ، " زینب طوماری" با کسب رکورد 375 امتیاز و " عطیه گلرخ " با کسب رکورد 358 امتیاز هردو از تیم شاخه نبات رشت به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد : در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی نیز ، "مائده سادات امین زاده " از تیم شاخه نبات رشت با کسب رکورد 391 امتیاز اول شد ، "طاهره شادپورعلیزاده " از تیم فومن با کسب رکورد 390 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و " فرزانه ظریفی " از تیم شاخه نبات رشت عنوان سوم را کسب کرد.
مسوول کمیته لیگ تیراندازی استان گیلان خاطرنشان کرد : در دومین دوره رقابت های لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان ، تیم های شاخه نبات رشت، هیات تیراندازی فومن، هیات تیراندازی تالش، هیات تیراندازی صومعه سرا و هیات تیراندازی آستارا حضور دارند که به مدت پنج هفته به طور متمرکز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت با هم به رقابت می پردازند .ک/3
7285/695


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن