تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798360427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باخت تیم ملی سپک تاکرا در بخش رگو برابر قهرمان جهان/پیروزی مقتدرانه کبدی کاران کشورمان مقابل میزبان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چهارمین دوره بازی های آسیای تایلند؛
باخت تیم ملی سپک تاکرا در بخش رگو برابر قهرمان جهان/پیروزی مقتدرانه کبدی کاران کشورمان مقابل میزبان
ملی پوشان کبدی کشورمان در سومین دیدار خود در بازیهای آسیایی ساحلی قدرتمندانه از سد تیم تایلند گذشتند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهارمین دوره بازی‌های ساحلی به میزبانی تایلند درحال برگزاری است و ورزشکاران ایرانی در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور دارند.


*تیم ملی واترپلو از سد قزاقستان گذشت







در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی تیم ملی واترپلوی کشورمان که روز گذشته باخت ناباورانه ای برابر کویت داشت امورز موفق شد تیم قدرتمند قزاقستان را شکست دهد.

تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان امروز توانست اولین باخت را در این سری از رقابتها به تیم قزاقستان تحمیل کند و در نهایت با نتیجه 11 بر 9 پیروز این میدان باشد.


تیم ملی واترپلو کشورمان که برنزش مسجل شده بود با این پیروزی به کورس مسابقات برای دستیابی به مدالی خوشرنگ تر از برنز باز گشت .


آخرین روز مسابقات واترپلوی ساحلی قهرمانی آسیا فردا صبح در محل کارون بیچ خواهد بود و تیم کشورمان با تیم تایلند میزبان مسابقات دیدار خواهد کرد.


نیمه اول دیدار ایران با قزاقستان با نتیجه 5 بر 4 به سود قزاقستان پایان یافت  ولی در نیمه دوم این تیم ملی واترپلوی کشورمان بود که  7 گل را به قزاقستان زد تا برنده این میدان باشد.


حامد ملک خانبانان 4 گل
محسن جلیلی 2 گل
نیما خوشبخت 3 گل
امیر حسین خانی 1 گل و عطا برخورداری 1 گل به ثمر رساندند.


این دیدار با قضاوت تان بون از سنگاپور انجام شد.


*والیبال ساحلی ایران به جمع 8 تیم برتر راه یافت







در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیها ساحلی تیم ملی والیبال ساحلی با شکست عمان به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یافت.


تیم ملی والیبال ساحلی با ترکیب بهمن سالمی و صابر هوشمند در دو ست پیاپی موفق شد تیم ملی عمان را شکست داده و به جمع 8 تیم برتر راه یابد.


در این مسابقه حساس والیبالیست های کشورمان موفق شدند در ست نخست 21 بر 19 و در ست دوم 21 بر 16 پیروز این میدان گردند تا با توجه به پیروزی برابر قطر،مالدیو، بحرین و ترکمنستان و برد برابر عمان به جمع 8 تیم برتر راه یابند.


*باخت تیم ملی سپک تاکرا در بخش رگو برابر قهرمان جهان







در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در بخش رگو برابر تیم تایلند قهرمان جهان نتیجه را واگذار کرد.

نمایندگان سپک تاکرای کشورمان در ست نخست 21 بر 8 و در ست دوم 21 بر 3 نتیجه را به قهرمان جهان باختند تا بعد از ظهر امروز ساعت 17 بوقت محلی برابر تیم ملی بروئنی قرار گیرند.



*سرمربی والیبال ساحلی: عمان تیم حرفه ای بود

حمید موحدی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: عمان یک تیم حرفه ای بود و بازی مقابل آنها سخت و دشوار ولی بچه ها با تمام توان برای برد مبارزه کردند. در این مرحله به دلیل تک حذفی بودن رقابتها حساسیت مسابقات بالاست چرا که با یک باخت تیم ها حذف می گردند از طرفی عمان سالهاست در والیبال ساحلی سرمایه گذاری کرده و با حضور در رقابتهای متعدد بین المللی تجربه خوبی دارد ولی ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم.


وی در ادامه تصریح کرد: مرحله به مرحله رقابتهای سخت تر می شود ولی بچه ها انگیزه بالایی برای موفقیت در این رقابتها دارند و امید زیادی برای سکو نشینی داریم.



*سرمربی سپک تاکرا: باید بر روی تیم برونئی تمرکز کنیم






پیام شیرعلی گفت:  تیم ملی سپک تاکرا تایلند در بخش رگو قهرمان جهان بوده و بچه ها تمام تلاششان را کردند ولی باید برای برد باید روی تیم برونئی تمرکز کنیم.


وی ضمن بیان این مطلب گفت:واقعیت اینست که تفاوت کلاس رگو سپک تاکرای تایلند با دیگر تیمها بسیار بالاست و این مسئله تنها مربوط به تیم ما نمی شود لذا با توجه به باخت برابر این تیم باید تمرکز خود را بر روی تیم ملی برونئی بگذاریم تا بتوانیم به یک پیروزی دست یابیم.


شایان ذکر است مسابقه سپک تاکرای ایران و برونئی ساعت 17 امروز بوقت محلی برگزار می گردد.



*رحیمی :سطح بازیها خیلی بالاتر از ادوار گذشته است/ کشورها بازیهای ساحلی را خیلی جدی گرفته اند






سرپرست کاروان اعزامی کشورمان سطح چهارمین دوره بازیهای آسیایی را به مراتب بالاتر از ادوار گذشته دانست و با اشاره به اینکه کشورها این دوره از بازیها را بسیار جدی تر از قبل گرفته اند، عملکرد کاروان ایران را مطلوب ارزیابی کرد.


اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 2014 پوکت  اظهار داشت: درست در روز برپایی نشست ثبت نام کشورها بود که متوجه شدیم این دوره از بازیها با ادوار گذشته چه به لحاظ کیفی و چه کمی متفاوت خواهد بود. تمام کشورها با قدرت در این دوره شرکت کرده اند و میزبان نیز با تمام توان آمده تا عنوان قهرمانی در اکثر رشته ها را به هر نحوی که شده بدست آورد.


وی ادامه داد: در دور قبل، بازیها  فقط در 13 رشته برگزار شد اما این دوره در 26 رشته برگزار می شود که تعداد ورزشکاران شرکت کننده نیز به همین نسبت افزایش داشته است. دوره پیشین که 2012 در چین برگزار شد 1336 ورزشکار حضور داشتند در حالیکه در این دوره از بازیها 2335 ورزشکار به رقابت با یکدیگر می پردازند. اعلام این نکته که چین بعنوان میزبان دور قبل با 160 ورزشکار به مصاف میهمانان رفته بود اما در این دوره تایلند با 358 ورزشکار در بازیها حضور دارد.


رحیمی با تاکید بر این موضوع که افزایش تعداد کشورها و ورزشکارانش به خوبی نشان می دهد که این بازیها رفته رفته با اهمیت تر می شوند گفت: با نگاهی به تاریخچه برگزاری این بازیها در دوره های قبل می توان بخوبی رشد، توجه و جدی گرفته شدن آنرا حس کرد. این بازیها به حدی در حال پیشرفت و توجه است که در اجلاس انجمن کمیته های ملی المپیک جهان(ANOC)، مسئولین کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا تصمیم به جهانی سازی آن گرفتند.


وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های خوب کشورمان برای سرمایه گذاری در رشته های ساحلی یاد آور شد: خوشبختانه هم در شمال و هم در جنوب ایران سواحل بسیار ایده آلی برای تمرین و آماده سازی ورزشکاران کشورمان در اکثر رشته ها وجود دارد که با شناسایی چهره های مستعد می توان برای موفقیت در اکثر رشته های این دوره از بازیها سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرد. به هر حال دستگاه ورزش ایران بخصوص فدراسیونهای ما نیز می بایست همگام با تمام رقبای آسیایی توجه بیشتری را به رشته های ساحلی خود داشته باشند.


رحیمی عملکرد کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابتها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه علیرغم اینکه فقط در 17 رشته و آنهم با نفراتی بسیار محدود حضور پیدا کردیم اما خوشبختانه نتایج قابل قبولی را در اکثر رشته ها بدست آوردیم که در کنار نظم و رعایت مسایل فرهنگی باعث می شود تا نمره قابل قبولی به کاروان ایران تعلق بگیرد. در واقع قرار نبود کاروان ساحلی به این بازیها اعزام شود که با اراده رییس و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم نهایی برای اعزام گرفته شد که جای تقدیر و تشکر دارد. رشته کشتی عملکرد خیره کننده ای داشت. فوتوالی، کبدی و سپک تاکرا بیش از انتظار ظاهر شدند و مطمئنا در رشته هایی همچون موی تای هم نتایج خوبی بدست خواهیم آورد.


وی در ادامه افزود: رشته های تیمی مثل فوتبال، والیبال ، کبدی و واترپلو هم در حال پیگیری ادامه رقابتها هستند و ظرفیت کسب مدال طلا برای همه آنها در این دوره از بازیها وجود دارد. در کل عملکرد کاروان تا اینجای کار مطلوب ارزیابی می شود.


رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی کمیته ملی المپیک با اشاره به جایگاه ایران در جدول رده بندی بازیها گفت: ببینید، در حال حاضر با 5 طلا در جایگاه ششم قرار داریم. در دوره قبل کشورهایی مثل خود ما با دو طلا در جایگاه هفتم قرار گرفتند اما در این دوره شاهدیم که کشوری با 2 طلا و 6 برنز در جایگاه پانزدهم قرار گرفته. این یعنی سطح بالا، فشردگی مسابقات، برنامه ریزی کشورها و اهمیت بازیها.


وی ادامه داد: نکته مهم دیگر که باید به آن اشاره کنم این است که ما تا این لحظه عنوان ششمی با کاروانی حداقلی و البته بدون استفاده از پتانسیل ورزشکاران زن بدست آورده ایم. شما با نگاه به جدول مدال آوری کشورهای بالا و پایین ایران به خوبی می بینید که نیم و بلکه بیش از نیمی از مدالهای کشورهای رقیب را بانوان کسب کرده اند. در این دوره از بازیها به دلیل بسیاری از مسایل امکان حضور بانوان نبود اما قطعا درآینده با استفاده از توانایی آنان می توانیم تعداد مدال و جایگاهمان را ارتقا ببخشیم.


رحیمی در پایان برای موفقیت رشته هایی همچون والیبال، کبدی، فوتبال، واترپلو، دوومیدانی، موی تای، پرورش اندام، سپک تاکرا و ... که طی روزهای آینده نیز رقابت خواهند داشت آرزوی موفیت کرد و گفت: ضمن خسته نباشید به کلیه اعضای کاروان از کادر سرپرستی گرفته تا ورزشکار، مربی ، سرپرست و نمایندگان رسانه ها امیدوارم که رشته های دیگرمان نیز با کسب بهترین عناوین جایگاهمان را در جدول بازیها ارتقا ببخشند.



*پیروزی مقتدرانه کبدی کاران کشورمان مقابل میزبان







ملی پوشان کبدی کشورمان در سومین دیدار خود در بازیهای آسیایی ساحلی قدرتمندانه از سد تیم تایلند گذشتند.


ملی پوشان کبدی کشورمان امروز در سومین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای اسیایی ساحلی به مصاف تیم تایلند میزبان رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه 47 بر 28 شکست دهند.


نیمه اول این دیدار در حالی 26 بر 11 به اتمام رسید که با صلاحدیدکادر فنی؛ مقرر شده بود جهت حفظ نیرو و آمادگی برای حضوری قدرتمند در دیدارهای پایانی ملی پوشان فشار زیادی به خود وارد نکنند.


این دیدار در نیمه دوم نیز با برتری ملی پوشان ایران همراه بود تا در نهایت تیم ملی کشورمان با نتیجه 47 بر 28 راهی دیدار نیمه نهایی گردد.


تیم ایران که در دیدار اول تیم بنگلادش را شکست داده بود دیروز نیز از سد تیم قدرتمند هند گذشت.


گفتنی است:تیم ملی کشورمان با این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد. حریف بعدی تیم ملی ایران بعد از دیدارهای امروز هند،بنکلادش و پاکستان، کره مشخص خواهد شد.








تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن