تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت اجرایی سپاه باید در اجرای طرح های نوین کشاورزی بکار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار آذربایجان غربی: ظرفیت اجرایی سپاه باید در اجرای طرح های نوین کشاورزی بکار گرفته شود ارومیه - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش های تخصصی و عمرانی باید در اجرای طرح های نوین کشاورزی در حوزه دریاچه ارومیه بیش از پیش بکار گرفته شود.


"هادی بهادری" روز سه شنبه در دیدار با سردار محمدتقی اوصانلو ،فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا که به منظور بررسی وضعیت طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی استان برگزار شد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالهای پس از دوران دفاع مقدس، در عرصه های عمرانی و اقتصادی حرکت های ارزنده ای داشته است.
وی اضافه کرد: یکی از طرح هایی که باید از توان سپاه پاسداران بهره برد، طرح احیا و توسعه اراضی آذربایجان غربی است که در این خصوص باید گامهای پرشتاب تری برداریم.
وی اظهار کرد: کشاورزی آذربایجان غربی باید از شیوه سنتی به شیوه مدرن و صنعتی تغییر کند که در این مسیر توان و ظرفیت اجرایی سپاه پاسداران می تواند کمک بسیار شایانی داشته باشد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: دانش و توان اجرایی و سرمایه گذاری این نهاد انقلابی در گسترش اشتغال، رفاه و عدالت اجتماعی و استقرار واحدهای بزرگ صنعتی نیز باید بکار گرفته شود و دولت نیز در تحقق این اهداف بسترهای لازم را فراهم می کند.
بهادری بحران دریاچه ارومیه و الزامات دولت برای اجرای طرح های احیای این دریاچه را یادآوری کرد و گفت: با توجه به محدودیت شدید آب در حوضه آبریز دریاچه، در راستای کاهش استفاده از منابع آبی و برای کمک به معیشت کشاورزان پروژه های صنعتی سازی کشاورزی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
سردار "محمد تقی اوصانلو " فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا نیز در این جلسه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به منابع با ارزش کشور طمع داشته اند و در 35 سال گذشته نیز با شرارت ها و دسیسه ها سعی در توقف حرکت رو به تعالی این انقلاب کرده اند که با جانفشانی و ایثار و تلاش فرزندان بسیجی انقلاب، ضعف و زبون شده اند.
وی افزود: محرومیت زدایی و کمک به خودکفایی در بخش تولیدات محصولات کشاورزی از مهمترین اهداف طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی آذربایجان غربی است که با استفاده از توان و تخصص نیروهای داخلی در سالهای اخیر در مناطق دور افتاده و کم برخوردار استان به اجرا درآمده است.
سرهنگ "جواد ترابی" مجری طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی آذربایجان غربی نیز در گزارشی از آخرین وضعیت این طرح گفت: این طرح از سال 84 همزمان با فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور با مشارکت جهاد کشاورزی در 4700 هکتار از اراضی حاشیه رودخانه ارس در استان آغاز شده است .
وی اضافه کرد: تاکنون 12 هزار و 350 هکتار از زمینهای واقع در منطقه شناسایی شده اند که از این میزان، طرح احیا در چهار هزار و 787 هکتار اجرایی شده و بیش از هزار و 40 هکتار نیز زیر کشت محصولات زراعی رفته است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح در استان به طور مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از دو هزار و 376 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.
8136/1352


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن