تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبادلات اقتصادي و تجاري ايران و سنگاپور ناکافي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
مصباحي مقدم: مبادلات اقتصادي و تجاري ايران و سنگاپور ناکافي است رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و سنگاپور گفت: يکي از مهم ترين وظايف گروه‌هاي دوستي پارلماني در مجالس دو کشور تلاش براي رفع موانع گسترش مبادلات اقتصادي ميان ايران و سنگاپور است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم، رئيس گروه دوستي پارلماني جمهوري اسلامي ايران و سنگاپور و هيات همراه با زين‌الدين نورالدين رئيس گروه دوستي پارلماني سنگاپور و ايران ديدار و گفت‌ وگو کرد.
مصباحي‌ مقدم در ابتداي اين ديدار با اشاره به پيشينه خوب مناسبات دو کشور گفت: تعميق روابط پارلماني ايران ايران و سنگاپور نقش موثري در گسترش همکاري‌هاي دو کشور در عرصه‌هاي مختلف دارد.
رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و سنگاپور در بخش ديگري از سخنان خود با ناکافي دانستن سطح فعلي مبادلات اقتصادي و تجاري فيمابين دو کشور افزود: يکي از مهم ترين وظايف گروه‌هاي دوستي پارلماني در مجالس دو کشور تلاش براي رفع موانع گسترش مبادلات اقتصادي ميان ايران و سنگاپور و کمک به دولت براي ارتقاي سطح مناسبات است.
زين‌الدين نورالدين؛ رئيس گروه دوستي پارلماني سنگاپور و ايران نيز با ابراز خشنودي از روند توسعه همکاري‌هاي دو کشور بيان داشت: سفر گروه دوستي پارلماني ايران به سنگاپور فرصتي است براي بررسي راه‌ها و زمينه‌هاي گسترش مناسبات در عرصه‌هاي گوناگون که به سود دو ملت خواهد بود.
وي در ادامه با اشاره به جايگاه مهم ايران در منطقه و جهان از علاقه‌مندي نمايندگان مجلس سنگاپور براي توسعه ارتباطات دوستانه با ايران خبر داد.
رئيس گروه دوستي پارلماني سنگاپور و ايران در پايان اين ديدار نسبت به تداوم روند رو به رشد مناسبات دو کشور در عرصه‌هاي مختلف ابراز اميدواري کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن