تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران صنایع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مرکزی: مدیران صنایع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: مدیران صنایع با اتکا به روحیه بسیجی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری گام بردارند.


«محمد حسین مقیمی» روز سه شنبه در نشست هم اندیشی و تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه های مقاومت و مدیران نمونه استان مرکزی افزود: سرمایه گذاری های بسیاری در بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در کشور صورت گرفته که باید با توکل برخدا، مدیریت جهادی و روحیه بسیجی از تمام این ظرفیت های ارزشمند استفاده کنیم.
وی ادامه داد: نیروهای انسانی ماهر، تحصیلکرده و کارآزموده بسیاری نیز در نقاط مختلف ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی هستند که می توانیم با بکارگیری این نیروها، تحول عظیمی در اقتصاد کشور ایجاد کنیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی اضافه کرد: مدیران صنایع باید بدانند که در صورت استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور، بکارگیری نیروهای کارآزموده و تلاش برای افزایش بهره وری می توان در آینده ای نزدیک به یک اقتصاد پویا و بالنده دست پیدا کرد.
وی ادامه داد: محورهای اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده بر پایه استفاده از ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای انسانی است بنابراین تمام مسوولان به خصوص مدیران باید با استفاده از این مهم به خواسته معظم له جامه عمل بپوشانند.
مقیمی گفت: در صورت توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های موجود صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری می توان ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان، کم کردن فاصله های طبقاتی و محرومیت زدایی در کشور؛ خود را به عنوان یک قدرت اقتصادی مطلق در منطقه و عرصه بین المللی معرفی کنیم.
وی افزود: همه برنامه ها و تحریم های دشمنان ایران اسلامی در راستای جلوگیری از بالندگی و پیشرفت اقتصادی این مرز و بوم است بنابراین باید با برنامه ریزی ها و تمهیدات مدون و کاربردی به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازیم.
استاندار استان مرکزی گفت: همه اقشار مختلف مردم به خصوص مسوولان و مدیران صنایع باید با ایثار، فداکاری، ابتکار و خلاقیت راندمان تولید کشور را به بالای 80 درصد و تا مرز 100 درصد برسانند.
وی بیان کرد: صنایع این استان به خصوص کارخانه های هپکو و ماشین سازی نقش بی بدیلی در پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی ایفا کردند.
مقیمی ادامه داد: نیروهای انسانی با اخلاص و بسیجی این استان نیز که بسیاری از آنها به نام کوچک در تمام مناطق عملیاتی مشهور بودند با روحیه بسیجی و توکل بر خدا در تمام جریان های جنگ تحمیلی حضور مقتدارنه داشتند وبا جان و دل از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
استاندار استان مرکزی گفت: باید نقش صنایع و نیروهای انسانی با تقوای استان مرکزی در جنگ تحمیلی مستند سازی شده تا جوانان و نوجوانان این استان بدانند که پدران و برداران خود برای آزادی خاک وطن چه زحمت هایی کشیده اند.
وی تاکید کرد: قدرت و اقتدار ایران اسلامی بر هیچ کسی در دنیا پوشیده نیست و اگر عراق و سوریه در مقابل نیروی ضد اسلامی داعش به موفقیت های روز افزون دست می یابند نتیجه پشتیبانی فکری ایران اسلامی است.

*** معنویت گرایی مولفه اصلی تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه روح الله نیر در این نشست گفت: معنویت گرایی مولفه اصلی تفکر بسیجی است که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارد که این مهم از طریق بسیج به جامعه منعکس شود.
سرتسپ دوم پاسدار «مهدی صدیقی» افزود: در میان نهادهای تشکیل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج نخستین نهادی است که نسبت آن با انقلاب اسلامی درهم تنیده است و با کارویژه هایی که از خود بروز داده، محبوبیت زیادی مسوولان و آحاد افراد کشور دارد.
وی ادامه داد: آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی و امام راحل به یک الگوی کامل و جامع برای کشورهای همسایه تبدیل شده و بیداری اسلامی در جهان نیز نتیجه انقلاب اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: بسیجیانی که در دوران دفاع مقدس مهندسی جنگ را مدیریت می کردند در دوران سازندگی نیز توانستند با بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی سدهای بزرگی را به بهره برداری برسانند که این امر موجبات تعجب بسیاری شد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: رژیم بعثی عراق در جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران از حمایت های همه جانبه بیش از 40 کشور جهان برخوردار بود اما رزمندگان سلحشور بسیجی ایران اسلامی توانستند مقتدرانه در مقابل آنها ایستادگی کنند و اجازه دست درازی به خاک وطن را به بیگانگان ندهند.
وی اضافه کرد: بسیجیان سلحشور با حضور در عملیات های بیت المقدس، فاو، شلمچه، کربلای چهار، بازپسگیری سوسنگرد و مهران نقش مهمی در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک میهن اسلامی داشت.
در این آیین از فرماندهان موفق بسیج پایگاه های ادارات و کارخانه های استان مرکزی با اهدا لوح تجلیل شدند.ک/2
7115/559


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن