تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج دهنه پل شهرستان تنکابن در اثر باران شدید و سیلاب تخریب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنج دهنه پل شهرستان تنکابن در اثر باران شدید و سیلاب تخریب شد نوشهر - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از تخریب پنج دهنه پل در شهرستان تنکابن بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه در دو روز گذشته خبر داد.


" رستم زرودی " روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : علی رغم فعالیت های صورت گرفته در چند ماه گذشته ، حجم زیاد بارندگی و شدت بیشتر آن نسبت به سال های گذشته موجب طغیان رودخانه ها و کانال ها در شهرستان های رامسر و تنکابن شد.
وی افزود : در دو روز گذشته بیش از 170 میلی متر در رامسر و تنکابن باران بارید ، در حالی که رودخانه ها و کانال های موجود ظرفیت هدایت روان آب ناشی از حداکثر یکصد میلی متر بارندگی را دارند و این وضعیت در شهرستان تنکابن موجب تخریب 100 تا 30 درصدی پنج دهنه پل به نام های مازوبن، توشکا، کنارور، توسکاکله و مازولنکه سر شد.
او ادامه داد: روستاهای رامسر ، بویژه آسیاب سر، راجو و کتالم و محله های قدیم این شهر و همچنین آخوند محله، سیاه ورز، توسکاکله، کلاچوب کنار و نشتارود در رامسر و محله های منتهی به مرداب در نشتارود با طغیان رودخانه ها و سرریز کانال ها دچار آبگرفتگی شدند و برخی از مناطق همچون روستاهای توسکاکله و مازوباغ سر در رامسر نیز در معرض لغزش و رانش قرار گرفتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به کاهش شدت بارندگی در این مناطق از امروز ، گفت : در شهرستان رامسر بالا آمدن آب که موجب آبگرفتگی منازل و باغات و بسته شدن بلوار معلم شده بود ، با فروکش کردن آب به حالت عادی بازگشت.
وی افزود : با آغاز بارندگی ، نیروهای امدادی از ساعت نخست در شهرستان مستقر شدند و با کف کش و موتور پمپ اقدام به تخلیه آب برخی از مناطق کردند و اداره راه و شهرسازی به همراه آب منطقه ای با استفاده از لودر و بولدوزر به پاکسازی دهنه پل ها و مسیر های ضروری پرداختند.
زرودی همچنین گفت : در محور اصلی سلمانشهر و عباس آباد نقطه ای نیازمند اتخاذ تدابیر از سوی شهرداری برای هدایت و مدیریت آب های سطحی است.
وی افزود : هم اکنون نیز بنیاد مسکن در حال بررسی آسیب های وارده به منازل و باغات است و از سوی دیگر اداره راه و شهرسازی خسارات راه ها و پل ها را مشخص می کند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : در حال حاضر تمامی دستگاه های امدادرسان و خدمت رسان در مازندران بویژه در غرب استان در حال آماده باش کامل هستند.
بهشهر ، نکا ، ساری ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن و کلاردشت از شهرستان ی مازندران هستند که در یک دهه گذشته شاهد وقوع سیل و تحمل تلفات و خسارات زیاد بودند.ک/3
1295/1535/1654


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن