تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش باران شديد و آبگرفتگي از روز يکشنبه در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
هوا شناسي گيلان با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد؛ بارش باران شديد و آبگرفتگي از روز يکشنبه در گيلان اداره کل هواشناسي گيلان با صدور اطلاعيه اي نسبت به بارش شديد، باران همراه با رگبار و احتمال آب گرفتگي و بالا آمدن آب رودخانه ها از روز يکشنبه هفته پيش رو در استان هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، در اطلاعيه هواشناسي گيلان آمده است: بررسي نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده ورود تدريجي توده هواي سرد و بارش زا از روز يکشنبه به سواحل جنوبي درياي خزر است.
بر اين اساس، طي روزهاي يکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آينده شرايط براي بارندگي (ارتفاعات بارش برف)، کاهش دما (8 تا15 درجه سلسيوس) و وزش باد (12تا 18متر بر ثانيه) و احتمالا رعد و برق مهيا خواهد بود.
بر اساس هشدار اين اطلاعيه، يکشنبه شب و روز دوشنبه بارندگي از شدت بيشتري برخوردار بوده و بيشينه دما براي مناطق جلگه اي بين 5تا 11درجه پيش بيني مي شود و دريا نيز براي فعاليت هاي مرتبط با آن نامناسب است.
اين هواشناسي با تاکيد بر اينکه طي اين مدت توقف درحاشيه رودخانه ها و مسيل ها و ارتفاعات با احتياط انجام گرفته و تا حد امکان خودداري شود، آورده است: نقشه هاي پيش يابي بيانگر استقرار توده هواي کم و بيش ناپايدار در سطح زمين است.
بر اين اساس هواي امروز گيلان (جمعه) نيمه ابري تا ابري در بعضي نقاط با احتمال بارندگي خفيف و روز شنبه هفته پيش رو کمي ابري تا نيمه ابري در بعضي نقاط مه صبحگاهي، گاه رشد ابر پيش بيني شده است.
بيشينه دماي استان در 24ساعت گذشته با 16درجه سلسيوس مربوط به منجيل درجنوب گيلان و کمينه دما نيز با 2درجه مربوط به ارتفاعات جنوب شرقي استان (جيرنده) بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن