تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف گاز در زنجان افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مصرف گاز در زنجان افزایش یافت زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز در این استان طی 24 ساعت گذشته به هفت میلیون مترمکعب رسید.


نادر رابطی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی اداره کل هواشناسی این استان کاهش دما طی روزهای آینده در این استان ادامه خواهد داشت که به تبع آن مصرف گاز خانگی نیز افزایش می یابد که این امر توجه اقشار مختلف مردم به صرف جویی و مصرف بهینه را ضروری می کند.
وی یادآوری کرد: صرفه جویی عموم مردم برای کاهش مصرف گاز خانگی امری مهم تلقی می شود و عدم توجه به این مهم مشکلات و تبعاتی را به دنبال دارد.
رابطی تصریح کرد: افزایش بی رویه مصرف گاز طبیعی ممکن است به تعطیلی کارگاهها و کارخانه ها منتهی شود.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین سوخت دوم کارخانه ها و واحدهای صنعتی در این استان اندیشیده شده است که استفاده آن نیز آلودگی های زیست محیطی و هوا را در پی دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: تنظیم دمای محیط خانه بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد از اتلاف انرژی و مصرف بی رویه آن جلوگیری می کند.
وی اظهار کرد: تحقیقات انجام گرفته بیانگر آن است که به ازای کم شدن یک درجه ای وسایل گاز سوز شش درصد مصرف گاز کاهش می یابد.
رابطی خاطر نشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده تامین گاز خانگی این استان در ماههای سرد سال مورد توجه قرار گرفته و همکاری مردم در این بخش امری مهم است.
به گفته این مسوول 80 درصد مصرف گاز خانگی این استان در فصول سرد سال به وقوع می پیوندد که این رقم در فصل تابستان در بخش صنایع انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 250 هزار مشترک خانگی شامل 300 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
98/2 درصد مناطق شهری و 52 درصد مناطق روستایی استان زنجان از گاز طبیعی بهره مند هستند.
596/7320


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن