تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798673273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسایی: حجم مذاکرات در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است/به فرهادی رای اعتماد می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رسایی: حجم مذاکرات در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است/به فرهادی رای اعتماد می‌دهیم
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تصمیم داریم با توجه به شناختی که از فرهادی و سابقه وی داریم به او رای بدهیم، گفت: مذاکرات بیش از حد باعث از بین رفتن عزت و استقلال می‌شود.
به گزارش نامه نیوز، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در میزگرد سیاسی «13 سال مذاکرات تحمیلی» که به همت واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، گفت: توافق‌نامه ژنو دروغ بزرگی بود و مردم ایران می‌فهمند.

وی ادامه داد: 3 آذر 93 باید سالروز توافق‌نامه را جشن بگیریم به خاطر اینکه استراتژی مقاومت پیروز شد، برای اینکه خوی استکبار ستیزی آمریکایی مشخص شد و بخاطر اینکه خون شهدای هسته‌ای به ثمر نشست.

رسایی تصریح کرد: ما هیچ‌گونه غرض ورزی در نقد نسبت به دولت نداریم، این دولت، دولت ماست، دولت همه مردم است، اما ما نسبت به برخی اعمال و رفتارهای آنها نقد داریم. مثلا در مورد در مورد وزرای پیشنهادی علوم، بنده به دو وزیر سابق بنا به دلایلی رای اعتماد ندادم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: درست است که به دو وزیر سابق رای ندادیم ولی تصمیم داریم با توجه به شناختی که از آقای فرهادی و سابقه وی داریم به او رای بدهیم.

وی گفت: یکی از نقدهای ما این است که مذاکرات بیش از حد باعث از بین رفتن عزت و استقلال می‌شود، بنده در واکنش به عمل زشت و نادرست کامرون در دیدار با رئیس جمهور، به آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی عرض کردم که بسیار ناراحت هستیم و یک تار موی شما را به این اجانب نمی‌دهیم.

رسایی خاطرنشان کرد: دوستان برای اینکه راه را باز کنند در ابتدای امر با به سرکار آمدن اعلام کردند که دولت با یک خزانه خالی مواجه است، اما خزانه خالی دروغ و بهانه‌ای برای اسف‌بار نشان دادن وضعیت کشور بود تا بتوانند مذاکره با آمریکا را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: آنها بر این باورند که شخصی که زبان انگلیسی خوبی دارد و روابط و اخلاق و آمریکایی را می‌داند می‌تواند موفق عمل کند. آنها نه تنها موفق نشدند که 100 تحریم جدید هم افزوده شد.

وی با بیان اینکه من از به نتیجه نرسیدن مذاکرات خوشحال نیستم، گفت: روحانی توجه بیش از اندازه به مسائل هسته‌ای دارد که برای ما نفعی ندارد و این منطقی نیست.

رسایی خاطرنشان کرد: برخی‌ها بجای شنیدن صدای انتقاد جلسه‌ای را تشکیل می‌دهند و می‌گویند که باید به رسانه‌ها فشار آورده شود که چرا صحبت‌های اوباما پیرامون عدم پذیرش حق غنی‌سازی را پخش می‌کنند. از جمله این رسانه‌ها هفته نامه 9دی، روزنامه آرمان و صدا و سیما بود که البته این مسئله در آن جلسه تصویب نشد و قرار شد که رسانه‌ها کار خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: این حجم مذاکرات در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است، 9 دور مذاکره! هفت دور مذاکره تحمیلی و تحریمی و فقط 2 دور آن به مذاکره و صحبت پرداختند.

رسایی خاطرنشان کرد: این حجم مذاکرات و محتوای آن مورد تایید هیچ یک از نهادها و دستگاه‌ها نیست و حتی رهبر انقلاب نیز تا الان یکبار یک جمله حمایتی پیرامون متن توافقنامه بیان نکرده‌اند و فقط تیم مذاکره‌کننده را حمایت کردند.

در ادامه این مراسم محسن منصوری دبیرکل اسبق جامعه اسلامی با بیان اینکه رهنمودهای امام(ره) را باید به عنوان الگو و چهارچوب و چراغ راه قرار داد، گفت: با دور هم بودن و فضای دوستانه دور همی، نمی‌توان مذاکرات و بحث هسته‌ای را حل و فصل کرد.

وی افزود: مذاکرات بیش از اندازه و دراز کردن دست استیصال به سمت دشمن  بجز از بین بردن استقلال و ایجاد ترک بین دولت و مردم نفعی برای ما نخواهد داشت.

منصوری تاکید کرد: مواضع کشور را نباید در خارج از ایران جستجو کرد، اعتماد به نیروی جوان و بدنه دانشجویی است که راه‌گشای مسائل کشور است.

وی اظهار داشت: ما به اشخاص نقدی نداریم اما به اعمال و رفتار آنها نقدهای جدی داریم، چرا که معتقدیم باید موضع‌های صحیح را بشناسیم و متناسب با آن اگر گروهی از آن دوری کرد آن‌ها را نقد کنیم.

منصوری تصریح کرد: در بحث توافقنامه ژنو بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم بحث بر سر نقطه و کاما و جمله معترضه است.

منصوری اضافه کرد: جمله هر توافقی بهتر از عدم توافق است، جمله ای است که از پایه و اساس بی هویت بوده و افرادی که درجهت حمایت از این استراتژی اقدام به ایجاد کمپین کردند افراد ساده لوحی هستند که به خیالات واهی دل سپرده‌اند.

وی در خاتمه اظهار داشت: صدایی که از تشکل‌های دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی و تشکل‌های انقلابی و دلسوز به گوش مسولان می‌رسد باید جدی گرفته شود چرا که همین فرزندان انقلاب مایه آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی در جامعه جهانی خواهند شد.




منبع: فارس


۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن