تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید از فرصتها برای توسعه تجارت با کشورهای حاشیه خزر بهره ببریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزادانزلی : باید از فرصتها برای توسعه تجارت با کشورهای حاشیه خزر بهره ببریم انزلی - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه ستاد برگزاری اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای حوزه خزر گفت : باید از فرصت میزبانی این اجلاس برای توسعه مراودات بازرگانی نهایت استفاده را ببریم.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی به ایرنا ، "رضا مسرور" اظهار کرد :با عنایت به مزایا، معافیتهای قانونی و ظرفیتهای موجود، منطقه آزاد انزلی باید به مرکز ثقل گسترش مبادلات تجاری با کشورهای عضو این اجلاس تبدیل شود.
وی افزود: فعال سازی کریدورهای شمال - جنوب و کریدور چین- اکتائو- بندرانزلی، معرفی ظرفیت های بورس کالای منطقه و استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی استان، کشور و اتاق ایران - روسیه برای توسعه مراودات اقتصادی با کشور های عضو از مهمترین اهداف این سازمان در برگزاری این اجلاس است.
*تلاش برای توسعه همکاری ها
رییس اتاق بازرگانی گیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تجربه بسیار خوب برگزاری یازدهمین دوره این اجلاس در ایران، گفت : حضور روسا و اعضای اتاقهای بازرگانی کشورهای عضو این اجلاس فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندیهای منطقه آزاد انزلی و استان گیلان است.
"هادی تیزهوش " با تاکید بر اینکه منطقه آزاد انزلی مکان بسیار مناسبی برای حضور سرمایه گذاران عضو اجلاس است افزود : تقویت مبادلات، بررسی تعرفه های کشورهای عضو و راهکارهای توسعه همکاریهای ترانزیتی و تجاری از جمله مهمترین موضوعات قابل طرح در اجلاس پانزدهم اتاق های بازرگانی کشورهای حوزه خزر است .
*زمینه های آماده برای همکاری
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست، تلاش به منظور توسعه مراودات با روسیه را فرصت تجاری مناسبی برای کشور و استان خواند.
"سید ابراهیم سقایی " خاطرنشان کرد: با راه اندازی بورس کالا، کالای همراه مسافر، اتمام پروژه های عمرانی و راه اندازی مجتمع بندری کاسپین توان منطقه آزاد انزلی برای گسترش همکاریهای منطقه ای افزایش می یابد.
در پایان این نشست با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ، مسوولان اتاق بازرگانی گیلان و نمایندگان وزارت خارجه در گیلان دبیرخانه پانزدهمین اجلاس بین المللی اتاق های بازرگانی کشورهای حوزه خزر ، با انتخاب اعضای کمیته های مختلف کاری در منطقه آزاد انزلی تشکیل و مقرر شد برگزاری چنین نشستهایی به صورت مستمر ادامه پیدا کند.
قرار است پانزدهمین اجلاس بین المللی اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی منطقه آزاد انزلی و با حضور مسوولان اتاق های بازرگانی کشورهای روسیه ،ترکمنستان ،آذربایجان، قزاقستان و استان های شمالی کشورمان برگزار می شود.ک/1
620/604


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن