تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبق آیین نامه قبلی می توانم در انتخابات شرکت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعجب بسکتبالی ها از کاندیدا شدن مشحون طبق آیین نامه قبلی می توانم در انتخابات شرکت کنم تهران - ایرنا - به نوشته سایت خبری خبر آنلاین ،محمود مشحون، رئیس قبلی فدراسیون بسکتبال ایران برای دور جدید انتخابات ثبت نام کرد.


مشحون بعد از سه دوره ریاست در فدراسیون 21 تیرماه کارش تمام شد اما با دستور وزیر و معاونت ورزش قهرمانی حضور او در فدراسیون تا بعد از بازی های آسیایی اینچئون تمدید شد. بعد از آن هفته قبل به رمضانعلی دولو حکم سرپرستی فدراسیون را داد. در این مهلت 10 روزه ثبت نام ها که از سه شنبه 27 آبان آغاز شده و دیروز به پایان رسید، مهرداد آگین، سعید بلبل آبادی، نصرا... معینی، رضا بکتاش، حسن میرزاآقابیک، امیر ایلیاوی، رامین طباطبایی، مهدی یوسفی صادقلو، محمد انصاری جعفری، رضا ترحیمی، رضا مهندسی، مهران سررشته، رضا علی،ارسلان انشایی و امیر خوش خبر ثبت نام کردند.
اما محمود مشحون دیروز در آخرین ساعات کاری به فدراسیون رفت و با ثبت نام، بسکتبالی ها را که انتظار آمدنش را به خاطر قوانین آیین نامه نداشتند، بهت زده کرد، چراکه طبق اساسنامه، مشحون به دلیل شرایط سنی و بازنشسته بودن نمی توانست در انتخابات شرکت کند اما این اتفاق افتاد و او ساعت 14:45 با ارائه مدارک ثبت نام کرد.
* چطور شد تصمیم گرفتید در انتخابات شرکت کنید؟
در این چند روز از طرف دوستان، مسئولان، مربیان، هیأت های استانی و بعضی از غیرورزشی ها که علاقه مند به بسکتبال بودند تحت فشار بودم و به همین دلیل تصمیم به بازگشت گرفتم.
* از قبل برنامه ای برای این کار داشتید؟
به هیچ وجه، نه برنامه ای داشتم و نه تلاشی برای آن کردم، بلکه در این چند روز دنبال کارهای شخصی ام رفتم.
* مجوز حضور در مجمع دارید؟
نیاز به مجوز ندارم چراکه انتخابات براساس آیین نامه قبلی برگزار می شود. از مسئول ثبت نام ها هم سؤال کردم و اعلام شد که نیاز به مجوزی ندارم.
* یعنی از بازنشستگی شما ایرادی گرفته نمی شود؟
من در هر سه دوره قبلی هم بازنشسته بودم.
* اگر بعد از 13 سال حضور دیگر نمی توانستید بیایید ناراحت نمی شدید؟
خیر. من تابع قانون هستم و جزو خانواده ورزش. وزارت ورزش هم قانونی است پس هر کس که ادعای قانونمندی می کند نباید نگران و ناراحت باشد.
* نظرتان راجع به رقبایتان چیست؟
خوشحال هستم از اینکه بسکتبال که جایگاه کاملاً مشخصی در سال 81 داشت امروز به جایی رسیده که 15 کاندیدا برای مسئولیت این ورزش به میدان آمده اند. این نشان از رشد و اهمیت بسکتبال می دهد که این آرزوی من بود. کاش به جای این تعداد، 25 نفر ثبت نام می کردند. به هر حال میدان وسیعی است برای رقابت و هر چیز که مصلحت باشد اتفاق می افتد.
* اگر نمی آمدید از کاندیدای خاصی حمایت می کردید؟
کاندیداها را بررسی می کردم و بعد درباره آن تصمیم می گرفتم.
* خودتان به تغییر و تحولات در فدراسیون معتقدید؟
خواه ناخواه بعد از 13 سال تجربه کردن باید کمبودها و کسری ها را جبران کرد.
* برای منتقدان هم برنامه دارید؟
ابداً. مملکت آزادی است و نظام انقلاب کرده و هدف اولیه اش آزادی، بعد جمهوری اسلامی بوده است. هر کس می تواند مستقل فکر کند و تصوراتش را منتقل کند. حاصل خروجی رفتار و اعمال منتقدان برای امروز یا دیروز نبوده است. از روز اول ساز مخالف وجود داشته است. من از روز اول گفتم خود را مدیون نظام و مردم می دانم. نظرات شخصی را حاکم نمی کنم و تمام تلاشم را در حد توان به کار می برم. همه ما عضوی از بسکتبال هستیم.
منبع/ خبر آنلاین /پریسا غفاری
اول **


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن