تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801201794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج در مقابل تهدیدات دشمن بازوی پرتوان انقلاب و اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه هشترود: بسیج در مقابل تهدیدات دشمن بازوی پرتوان انقلاب و اسلام است مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: بسیج در مقابل تهدیدات دشمن به عنوان بازوی پرتوان انقلاب و اسلام عمل می کند.


به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار خلیل شریفی روز سه شنبه در یادواره شهدای پایگاه شهید مطهری روستای صوفیلار و شهید اصغر باباکندی رود از حوزه فتح سپاه ناحیه این شهرستان افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت، شجاعت و آزادگی است.
وی اظهار کرد: بسیج جوشش مردمی و جهادی بوده و اساس آن در نظام مقدس اسلامی بر آگاهی و بصیرت است.
فرمانده سپاه ناحیه هشترود ادامه داد: شهیدان از روی آگاهی و بصیرت قدم در جبهه های حق علیه باطل نهاده و در راه اسلام و انقلاب شهید شدند.
شریفی، یادآوری کرد: عملکرد بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس غرورآفرین بود و اکنون نیز بسیجی وار در عرصه های مختلف تلاش می کند و باید به عنوان قشر مورد اعتماد به آن نگاه کرد.
وی با بیان اینکه این نظام به سادگی بدست ما نرسیده بلکه با تقدیم هزاران شهید بدست آمده، گفت: آرامش کنونی به برکت خون آن هاست و باید در دفاع از آن تمام تلاش خود را بکار گیریم.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7486/590/245


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن