تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های دکتر فرهادی منطبق با سیاست های نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برنامه های دکتر فرهادی منطبق با سیاست های نظام است همدان- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی همدان گفت: برنامه های اعلام شده از سوی دکتر"محمد فرهادی"برای پیشبرد اهداف وزارت علوم منطبق با سیاست های نظام است.


"محمود نیلی"روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه حوزه ای بزرگ در کشور است که وظیفه آموزش آینده سازان کشور را عهده دارد که از این حیث وظیفه این مراکز بسیارسنگین ارزیابی می شود.
وی ادامه داد: تاکنون طولانی شدن انتخاب وزیر علوم در کشور سابقه نداشته است که هر چقدر هم این امر به طول بیانجامد می تواند لطمه ای جبران ناپذیری را به حوزه آموزش عالی کشور وارد کند.
وی افزود: نمونه این آسیب ها در دانشگاه صنعتی همدان فرا رسیدن فصل سرما و زمستان و بلاتکلیفی طرح های نیمه تمام این دانشگاه است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه برنامه های دکتر فرهادی برای تصدی در وزارت علوم برنامه های سنجیده ای است افزود: برنامه های ایشان از جدیت ویژه ای برخوردار بوده و به تمام اسناد و چشم اندازهای بالا دستی نیز در این برنامه توجه شده است.
وی تصریح کرد: تبدیل کردن ایران به قطب علمی منطقه در چند سال آتی با وجود رقیبان قدرتمندی نیازمند تعیین تکلیف هر چه با شتاب تر وزارت علوم است.
وی با بیان اینکه تمام دانش کشور مانند مسائل هسته ای از این وازرت خانه تغذیه می شود ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهمیت عملکرد وزارت علوم را در نظر گرفته و با توجه به توانمندی های وزارت علوم فردی شایسته را برای این وزارت خانه انتخاب کنند.
محمد فرهادی ( متولد ۱۳۲۸، شاهرود) متخصص گوش و حلق و بینی از دانشگاه مشهد، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
فرهادی در گذشته مسوولیت وزارت فرهنگ و آموزش عالی و بهداشت را برعهده داشته است. از دیگر سمت های وی می توان به ریاست دانشگاه تهران، قائم مقام سازمان هلال احمر، مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی کشور اشاره کرد.
او همچنین، ریاست «صندوق حمایت از پژوهشگران کشور» را از سال ۱۳۸۲ تا بهمن ۱۳۸۹ بر عهده داشته است.
جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فرهادی برای تصدی وزارت علوم روز چهارشنبه (5 آذر) برگزار می شود.
7530/2624


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن