تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهرست متقاضیان انتشار رسانه به زودی اعلام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: فهرست متقاضیان انتشار رسانه به زودی اعلام می شود تهران- ایرنا- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور شفافیت، جلوگیری از تبعیض و اطلاع متقاضیان از تقاضاهای در نوبت، به زودی فهرست متقاضیان انتشار رسانه، روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می گیرد.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار حوزه رسانه ایرنا حسین انتظامی از شفاف سازی و جلوگیری از تبعیض و اطلاع متقاضیان از تقاضاهای در نوبت را به عنوان اتفاق جدیدی در صدور مجوز در هیئت نظارت بر مطبوعات برشمرد.
وی افزود: در دولت یازدهم، معاونت مطبوعاتی فعالیت های مختلفی جهت ساماندهی به درخواست مجوز در هیئت نظارت بر مطبوعات انجام داده که از آن جمله الکترونیکی شدن تمام فرایند صدور مجوز بوده است؛ بدین ترتیب که پس از ثبت الکترونیکی در سایت e-rasaneh.ir متقاضیان با کد رهگیری و مراجعه به سایت، از روند پرونده خود مطلع می شوند.
با انتشار لیست جدیدی که حسین انتظامی در توئیتر خود خبر داده، علاوه بر تسریع در ارائه درخواست و شفافیت در ملاحظه روند پرونده، متقاضیان از دیگر درخواست ها و اطلاعات آن نیز مطلع می شوند.
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با همکاری خوب هیئت نظارت بر مطبوعات، درخواست های صدور نشریه، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی را تا تابستان امسال بررسی و تعیین تکلیف کرده و هم اکنون درخواست ها به روز بررسی می شود.
فراهنگ**1355**11569


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن