تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799589075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارنامه موفق فرهادی سبب اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاهیان ارومیه: کارنامه موفق فرهادی سبب اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی می شود ارومیه - ایرنا - برخی از اعضای هیات علمی و استادان دانشگاههای ارومیه گفتند: کارنامه موفق "محمد فرهادی" وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دوره های مختلف مدیریتی اش، رای اعتماد اکثریت مجلس به وی را در پی خواهد داشت.


این افراد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، فرهادی وزیر پیشنهادی را دارای سابقه درخشان، اهل تعامل با مجلس و گروه های مختلف، متعهد به نظام و انقلاب و فردی دارای پایگاه علمی بالا عنوان کردند که رای اعتماد بالای مجلس به وی وزارت علوم وتحقیقات وفناوری را ازبلاتکلیفی خارج می کند.
مدیرگروه معارف اسلامی واستاد دانشگاه ارومیه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تاکنون از تمام آزمونها سربلند بیرون آمده است، گفت: "محمد فرهادی" با اعتدال خود اعتماد مجلس را کسب می کند.
سید "محمد صالحی" افزود: پنجمین وزیر پیشنهادی در کابینه های مختلفی حضور داشته و همواره در کنار نظام اسلامی و انقلاب بوده است.
وی اظهار کرد: فرهادی در تمامی دوران مدیریت خود همواره به شایستگی عمل کرده است و این بار نیز می تواند مهره توانمندی برای وزرات علوم باشد.
این مدرس دانشگاه افزود: سیاست زدگی و سیاست زده شدن افراد در وزراتخانه ای چون علوم دانشگاهها را از مسیر خود خارج کرده و به سمت تباهی سوق می دهد.
صالحی ادامه داد: بدون مسئول ماندن وزراتخانه علوم، بدنه علمی کشور را با آسیب های زیادی مواجه می سازد بنابراین مجلس و دولت هر دو با درک این موضوع می توانند جلوی طولانی شدن زمان معرفی و انتخاب وزیر علوم را بگیرند.
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه ارومیه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با معرفی گزینه ای با تجربه، درایت و عقلانیت خود را به معنی واقعی کلمه نشان داد.
وی افزود: فرهادی نقطه اتصال تمام سلایق و جناحهاست و شخصیت میانه رو و بی حاشیه وی، توانسته او را سربلند در تمامی پستهای محوله بکند.
صالحی گفت: به احتمال قوی این گزینه رای اکثریت خانه ملت را کسب می کند.
** فرهادی شخصیتی مورد قبول تمام جناح هاست
مدیرکل برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه نیز با بیان اینکه فرهادی می تواند کابینه دولت را تکمیل کند، گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری شخصیتی متعادل و مورد قبول تمام جناحهاست.
حجت الاسلام "کریم جباری" افزود: فرهادی شخصیتی با تجربه و آینده نگراست و قطع یقین می تواند بسیاری از نابسامانیها را از فضای دانشگاهها بردارد.
وی اظهار کرد: نگاهی به سابقه طولانی فعالیت های ایشان مشخص می سازد وزرات علوم، متولی توانمندی را خواهد داشت و می تواند به جایگاه واقعی خود برسد.
این مدرس دانشگاه اضافه کرد: اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی در حقیقت گامی برای اجرای طرحهای بلندمدت و تصمیم گیریهای کلانی که هنوز روی میز وزراتخانه بلاتکلیف باقی مانده است می باشد.
وی یادآور شد: بدون تردید می توان گفت دولت امید با معرفی این فرد توانمند می تواند وزرات علوم را به سمت بالندگی سوق دهد.
وی اضافه کرد: تجارب فرهادی عامل موثری است که می تواند دانشگاهها را در مسیر دیگری قرار داده و با عملی ساختن برنامه های وزرات علوم، کارنامه درخشان دیگری در حوزه مدیریتی خود فراهم کند.
جباری یادآوری کرد: تاخیر در انتخاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شاید توسط برخی ها، رقابت و دعوایی سیاسی تلقی شود بنابراین سرعت عمل در انتخاب وزیر علوم پایانی بر شایعات بی اساس است.
** شخصیت معتدل فرهادی رمز رهایی دانشگاهها از بازیهای سیاسی است
استاد حقوق دانشگاههای آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه پنجمین وزیر پیشنهادی، دانشگاهها را از تبدیل شدن به بنگاه سیاسی شدن نجات می دهد ،گفت: شخصیت معتدل فرهادی رمز رهایی دانشگاهها از بازیهای سیاسی است.
"موسی صمیمی" افزود: وزیر پیشنهادی علوم به دلیل داشتن شخصیتی مثبت و معتدل می تواند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در مسیر درست پیش ببرد.
وی اظهار کرد: وزراتخانه حساسی چون علوم، تحقیقات و فناوری نمی تواند تنها با سرپرست اداره شود چرا که سرپرست تنها برنامه های ضرب الاجلی را انجام می دهد و اجرای برنامه های کلان همچنان راکد می ماند بنابراین ضروری است مجلس به این نیروی توانمند اعتماد کند.
این استاد دانشگاه با اشاره به دوره های مدیریتی وزیر پیشنهادی علوم در وزرات بهداشت و هلال احمر و روش بی حاشیه او گفت: بی شک می توان گفت وزیر پیشنهادی به دغدغه های سالهای قبل دانشگاهها پایان داده و اجازه نخواهد داد دانشجو تبدیل به ابزاری سیاسی شود.
این استاد دانشگاه افزود: رای اعتماد به فرهادی و تعامل بیشتر مجلس و دولت خروجی مثبتی دارد و به شائبه های مبنی بر وجود شکاف بین دولت و مجلس پایان می دهد.
صمیمی ادامه داد: فرهادی برنامه های معطل مانده وزرات علوم را عملیاتی و حرکتی از نو آغاز می کند.
محمد فرهادی در روزهای آینده برای کسب رای اعتماد در مجلس حاضر می شود.
8135/581/1352


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن