تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798555042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایسته نیست پنجمین وزیر پیشنهادی علوم در مجلس رای اعتماد نگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: شایسته نیست پنجمین وزیر پیشنهادی علوم در مجلس رای اعتماد نگیرد اراک-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شایسته دولت و مجلس نیست که پنجمین وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نگیرد.


آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: دکتر فرهادی که به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شده، از شخصیت های با ارزش جامعه است.
وی بیان کرد: شان دولت و مجلس نیست که در این رابطه سماجت داشته باشند و انتظار است مجلسی ها حکیمانه تر عمل و بررسی کنند.
امام جمعه اراک ادامه داد: ما با دغدغه مجلس موافقیم، دانشگاه نباید جایگاه سیاسی کاری باشد، دانشگاه باید جایگاه معرفت، علم آموزی، ایمان و معرفت باشد.
آیت الله دری نجف آبادی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در این راستا اهتمام ویژه ای به خرج دهند تا چه سریعتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: آنچه مهم است این است که ملت ایران اسلامی با همت بلند در راه پیشرفت کشور تلاش کند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: آمریکایی ها از سال 58 ما را تهدید کرده اند و ما ضرب المثل «کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من» اعتقاد داریم و در این راستا ما به امید خودمان، خدای خود و همت های بلند هستیم و به امید آمریکا نیستم.
وی گفت: تولیدکنندگان، صنعتگران و تلاش تک تک جوانان غیرتمند ایران اسلامی می توان با رکورد مقابله کنیم چراکه ظرفیت های کشور ما بسیار خوب است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید تمام ظرفیت های کشور را به کار گیریم، از ریخت و پاش ها و زندگی های اسراف گرایانه بپرهیزیم، کار مضاعف انجام دهیم و صرفه جویی و قناعت داشته باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: قدس مسئله اصلی امت اسلامی است و در این راستا همگان باید هوشیار باشند چراکه صهیونیست ها برای تحت فشار قرار دادن مردم قدس برنامه دارند.
وی گفت: صهیونیست ها با فشار، تهدید، شکنجه و کشتار نمی توانند فلسطین و قدس را از چنگال مسلمانان بیرون آورند، زیرا مسلمانان پای قدس ایستاده اند.
امام جمعه اراک بیان کرد: بعد از مکه، مدینه و عتبات عالیات، قدس بزرگترین پایگاه توحید است و همه تا آخر پای قدس شریف ایستاده ایم و از عظمت آن با تمام وجود دفاع خواهیم کرد.
آیت الله دری نجف آبادی در خصوص هفته بسیج نیز گفت: بسیج نشات گرفته از عاشورا است، فرهنگ بسیجی فرهنگ همه ما است، وملت ما ملتی بسیجی است.
وی عنوان کرد: فرهنگ بسیجی در جامعه ما در عرصه های مختلف وجود دارد، اما بسیجیانی که لباس مقدس بسیجی بر تن دارند، مسوولیت سنگین تری برعهده دارند.
وی اظهار کرد: مساجد پایگاه بسیج است و رابطه و تعامل بسیج و ائمه جماعت باید روز به روز افزایش یابد و همه باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این هفته اراک به بحث هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: کتاب بزرگترین یادگار و معجزه پیامبر گرامی اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آثار علمای بزرگ به واسطه کتاب در اختیار ما است و امام راحل در طول عمر بابرکت خود به جزء صحیفیه نور، 50 جلد کتاب تالیف کرده اند.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند مطالعه هستیم، باید قدر مطالعه را بدانیم و نباید فعالیت ها و برنامه های روزمره ما را از کتاب جدا کند.
وی گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، نوجوانان، دانشگاهیان و طلبه ها به امر کتاب و کتاب خوانی توجه ویژه داشته باشند و دیگران را نیز به این امر مهم ترغیب سازند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: در آستانه ماه صفر هستیم و باید خود را برای بزرگترین مصیبت عالم آماده کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید فرهنگ محرم، تاسوعا و عاشورا را با قدرت در این ماه نیز ادامه دهیم، و در اجرای برنامه های عزاداری حرمت ائمه اطهار (ع) را حفظ کنیم.
وی عنوان کرد: کلاس محرم و امام حسین (ع) باید همیشه دایر و زنده باشد، وجود ما به برکت امام حسین (ع) است و ایران چون کشور امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) است، پاینده است.
تشریح قسمت هایی از خبطه امام سجاد (ع) نیز از دیگر موارد مطرح شده در سخنان امام جمعه اراک بود.ک/2
7108/559


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن