تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804259089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاکمیت تفکر بسیجی در توسعه کلان شهر اراک نقش مهمی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاکمیت تفکر بسیجی در توسعه کلان شهر اراک نقش مهمی دارد اراک-ایرنا- رییس شورای اسلامی کلان شهر اراک گفت: حاکمیت تفکر بسیجی در توسعه کلان شهر اراک نقش مهمی دارد.


به گزارش ایرنا، «کیومرث محمودی» عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلان شهر اراک ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیجیان در هر عرصه ای که ورود پیدا می کنند اثرگذار و نقش آفرین هستند چرا که جان مایه تفکر بسیجی بر خدمت صادقانه و سازندگی است.
وی بیان کرد: تفکر بسیجی موتور محرک خلاقیت، تلاش، استقامت و اصلاح در جامعه است و بسط این تفکر در تمامی لایه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رشد ، خدمت جهادی و سازندگی و پویایی را به ارمغان می آورد.
رییس شورای اسلامی کلان شهر اراک ادامه داد: خدمت به مردم یک افتخاری بزرگ است و هر فردی در هر پست و مقامی که هست باید کوشش بی منت برای مردم را فرصت طلایی شمرده و از آن به شایستگی بهره ببرد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلان شهر اراک نیز در این نشست گفت: با توجه به اقلیم نیمه خشک استان مرکزی و خشکسالی های پی در پی وضعیت آب کلان شهر اراک مانند سایر نقاط کشور خوب نیست و باید در این حوزه تدابیر مدیریت بهینه مصرف جدی گرفته شود.
«اسماعیل تاج آباد» گفت: علاوه بر اشاعه فرهنگ صرفه جویی و اعمال روش های موصر در کاهش مصرف آب در بخش های مختلف آشامیدنی ، صنعت و کشاورزی بایستی در حوزه مدیریت صحیح و ذخیره سازی روان آبهای سطحی در این کلان شهر نیز برنامه اصولی داشت.
وی بیان کرد: اعمال روشهای کارآمد در پیشگیری از هدر رفت آبهای سطحی در زمان بارش باران و برف و ذخیره نزولات جوی برای آبیاری فضای سبز از موضوعاتی است که باید در کانون برنامه ها قرار گیرد.
در نشست صحن علنی امروز شورای اسلامی کلان شهر اراک در خصوص دریافت وصول عوارض خودرو توسط دفاتر پیشخوان دولت از شهروندان بحث و با درخواست شهرداری مخالفت شد.
همچنین مقرر شد شهرداری در راستای رضایت مندی شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد خود نسبت به تسویه حساب فی مابین در زمان های تعیین شده اقدام کند.
اختصاص 20میلیارد ریال برای تعمیر تاسیسات فرسوده هتل خیبر از دیگر مصوبات این نشست بود مقرر شد شهرداری در زمینه بازسازی این مکان با کاربری فعلی اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه کار را به شورای اسلامی کلان شهر اراک ارائه دهد.
در این نشست بحث ایجاد سرای محله نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری به صورت آزمایشی (پایلوت) این طرح را در یکی از محله های کلان شهر اراک اجرا کند.
در نشست صحن رسمی کلان شهر اراک حکم اعضای این شورا در کمیته نظارتی مناطق شهرداری قرائت شد و بر اساس آن «مسعود آبایی هزاوه» ، دکتر «محمد علیمرادی» و « رضا قریشی» عضو کمیسیون نظارتی منطقه یک، «عباس آجرلو»، «اشرف بهادری» و « صحبت الله فاضلی» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه دو و بافت تاریخی و « محمد شریفی»، دکتر «علیرضا فقیهی» و «علی محصولی» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه سه شهرداری معرفی شدند.
بر اساس این حکم، «مجید کلوانی»، «جمشید زند» و «اسماعیل تاج آباد» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه چهار و دکتر «منوچهر کاظمی»، « علیرضا نوربهشت» و «کیومرث محمودی» به عنوان اعضای کمیسیون نظارتی منطقه پنج شهرداری معرفی شدند.ک/2
7108/560/


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن