تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تداوم صدرنشینی یزدیها در کنکور سراسری را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار تداوم صدرنشینی یزدیها در کنکور سراسری را تبریک گفت یزد - ایرنا - استاندار یزد در پیامی تداوم صدرنشینی دانش آموزان این استان در کنکور سراسری را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد که روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت سید محمد میرمحمدی در این پیام آورده: سابقه درخشان آموزش و پرورش دراستان یزد متآثر از تلاش وکوشش مردان و زنان بزرگی است که دینداری و پاکدامنی را سرلوحه کارخویش قرار داده و تعهد، تخصص و تهذب را در تعلیم وتربیت دانش آموزان مستعد و تلاشگر استان مد نظر داشته اند.
"قنوت ، قناعت وسخت کوشی ساکنان دارالعباده با تداوم کسب مدال صدر نشینی 21 ساله دانش آموزان این استان درکنکور سراسری، افتخاردیگری را برای دیاردارالعلم به ارمغان آورد و خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم".
"بی شک تلاش و عشق و علاقه دانش آموزان، همت و دلسوزی معلمان ، همراهی والدین ، مشارکت خیرین مدرسه ساز وتعامل ارزشمند مسئولان ومدیران استانی و مدیریت کارآمد آموزش وپرورش یزد چنین دست آورد افتخار آمیزی را رقم زده است".
استاندار با ارج نهادن به این دست آورد ارزشمند و امتیاز تحسین برانگیز و همت والای تمام دست اندرکاران تعلیم وتربیت ، کسب رتبه اول دانش آموزان عزیز در کنکور سراسری در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی و پذیرفته شدن در دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور را درسال 93 به تمامی دانش آموزان، خانواده های محترم آنها، فرهنگیان گرانقدر ، خیرین بزرگوار و مدیران ارجمند تبریک گفته است.
دانش آموزان استان یزد امسال نیز برای بیست و یکمین سال پیاپی رتبه نخست قبولی در ازمون ساارسری را کسب کردند. ک/1
650


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن