تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز هفته دوازدهم لیگ جزیره با تداوم صدرنشینی چلسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز هفته دوازدهم لیگ جزیره با تداوم صدرنشینی چلسی تهران – ایرنا – هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری تیم های مدعی قهرمانی چلسی و منچستر یونایتد آغاز شد.


به گزارش ایرنا، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ جزیره، ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز به وقت تهران، شش دیدار برگزار شد که چلسی موفق شد با گل های دیگو کاستا (11) و ادن هازارد ( 25) وست برومویچ را شکست دهد.
وست برومویچ از دقیقه 28 با اخراج کلادیو یاکوب بازی را 10 نفره دنبال کرد.
در دیگر دیدار این هفته، اورتون دو بر یک وستهام را شکست داد که در این دیدار روملو لوکاکو (27) و لئو عثمان (75) برای اورتون و مائور زاراته (75) برای وستهام گلزنی کردند.
لسترسیتی و ساندرلند نیز پس از 90 دقیقه تلاش به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
در دیگر دیدار این هفته، منچستر سیتی که در جایگاه سوم جدول به سر می برد با نتیجه 2 بر یک سوانسی را از پیش رو برداشت. در این دیدار ابتدا ویلفرد بونی در دقیقه 9 سوانسی را از حریف قدرتمند خود پیش انداخت اما این پایان کار نبود و استفان جووتیچ در دقیقه 19 گل تساوی را به ثمر رساند و یحیی توره در دقیقه 62 گل پیروزی بخش تیم اش را زد.
در این هفته، نیوکاسل نیز که فصل جاری را خوب آغاز نکرده با تک گل موسی سیسوکو در دقیقه 78، کوئینز پارک را شکست داد.
همچنین در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، استوک سیتی با نتیجه 2 بر یک از برنلی شکست خورد. گل های این دیدار را دنی ایکنز در دقایق 12 و 13 برای برنلی و تک گل استوک سیتی را جاناتان والترز در دقیقه 32 به ثمر رساند.
در مهمترین دیدار این هفته، آرسنال و منچستر سیتی ساعت 21 امشب به وقت تهران به مصاف هم می روند.
ورزشی(2)**9140**1908


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن