تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار:توسعه بهشهر با ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی حریم شهر،ناموزون است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار:توسعه بهشهر با ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی حریم شهر،ناموزون است ساری – ایرنا – شهردار بهشهر گفت : بی توجهی و عدم نظارت بر ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی حریم شهر در گذشته ،موجب رشد ناموزون شهر و بروز نابسامانی ها و مشکلات فراوان در بهشهر شد .


"حمید آزموده" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : متاسفانه توسعه بهشهر روند نامناسبی یافته و همه اقداماتی که برای رفع این معضل صورت گیرد، نمی تواند به طور کامل این نارسایی ها را برطرف کند .
وی بیان کرد : شهرداری مصمم است نسبت به ساماندهی این مشکلات با پیگیری قانونی اقدام کرده و از پیشرفت نابسامانی ها و مشکلات در آینده جلوگیری کند .
شهردار بهشهر افزود : تا رسیدن به نقطه مطلوب شهرسازی، راه طولانی در پیش داریم اما باید با اراده و پشتکار و داشتن رویکردی واقع بینانه به سمت رسیدن به آرمان ها و شرایط مطلوبیت حرکت کنیم .
آزموده ادامه داد : کوتاهی در نظارت و یا بی توجهی به ساخت وسازهای غیر قانونی حریم شهر پذیرفتنی نیست و لازم است برایند فعالیت های شهرداری به گونه ای باشد که بتوانیم مطالبات مردم را در راستای اهداف آرمان شهر پاسخ دهیم .
وی بر لزوم ایجاد زمینه مشارکت علمی و عملی شهروندان به ویژه نخبگان، فرهیختگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در تهیه و تدوین طرح های شهری تاکید کرد .
شهردار بهشهر گفت : یکی از مهمترین وظایف شهرداری ، شناخت دغدغه ها و چالش های موجود در توسعه شهر و طراحی و ایده پردازی برای تحقق آرمان ها است .ک/3
7331/608


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن