تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805106922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج عامل وحدت، همگرایی و ایجاد نشاط در میان بلوچ و سیستانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بسیج عامل وحدت، همگرایی و ایجاد نشاط در میان بلوچ و سیستانی زاهدان - ایرنا - بلوچ و سیستانی، شیعه و سنی، بومی و غیر بومی، همه و همه با قرار گرفتن در زیر چتر بسیج به وحدت، همگرایی، نشاط و تلاش خستگی ناپذیر برای ایجاد امنیت پایدار، توسعه، رشد و آبادانی کشور بویژه سیستان و بلوچستان رسیده اند.


به گزارش ایرنا، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نهادهایی چون جهاد سازندگی برای سازندگی کشور و تشکیل ارتش 20 میلیونی به دستور امام امت برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی به چنان الگوی شایسته ای تبدیل شد که اینک بسیاری از ملت ها با الگو پذیری از این فرهنگ راه و روش آزادی و استقلال و دفع متجاوزان را تجربه می کنند.

تشکیل بسیج و گسترش فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت از آغازین سالهای پیروزی انقلاب، نظام و میهن اسلامی ایران را در عرصه های مختلف داخلی و خارجی به اقتدار غرور آفرین و امید بخش رسانده است.
نقش و حضور بسیجیان بویژه در شرایط حساس کنونی بسیار ارزشمند است و بسیجیان به عنوان قشر دلسوز جامعه همواره گره گشای مشکلات بوده اند.
واگذاری امنیت و حفاظت از مرزهای میهن اسلامی در جنوب شرق کشور به نیروهای بسیجی بومی بلوچ و سیستانی
که طرحی به یادگار مانده از شهید شوشتری است، آرامش و آسایش را برای مردم این دیار به ارمغان آورده و خواب و آرامش را از دشمنان بویژه معاندان و بدخواهان نظام اسلامی ربوده است.
یکی از نیروهای بسیجی بلوچ به خبرنگار ایرنا گفت: پوشیدن لباس مقدس بسیجی افتخار بزرگی است که نصیب من شده و با جان و دل از امنیت منطقه و مرزهای کشور حفاظت می کنم.
شاهوزهی افزود: هر روز با غسل شهادت برای پاسداری از مرزهای میهن اسلامی و امنیت منطقه به پایگاه می روم و یقین دارم که اگر در این راه کشته شوم و یا بکشم هر دو به سعادت رسیدن به بهشت ختم می شود و به همین علت با جان و دل با پوشیدن لباس بسیجی در خدمت مردم و نظام و مملکت اسلامی خودم هستم.
جانشین سابق پایگاه بسیج مردمی امام رضا (ع) در حوزه بسیج امام حسین (ع)شهرستان خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اقدامات بسیج در این منطقه فراتر از حد انتظار و قابل تقدیر است.
مجیب شهنوازی بیان کرد: حضور بسیجیان دلاور در منطقه سبب رونق فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و غیره شده است.
وی افزود: هدف و رسالت اصلی بسیج تلاش برای ساختن مناطق محروم و توسعه و پیشرفت کشور است و در این زمینه تمامی ادارات و نهادها با بهره گیری از فرهنگ بسیج از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
شهنوازی گفت: پیوند بسیجیان با اقشار مختلف نقش مهمی در توسعه هر چه بیشتر کشور کمک کند.
وی ادامه داد: حضور بسیجیان از سالهای آغازین انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف پر رنگ و تاثیر گذار بوده بطوریکه ملت ایران در سایه این حضور در مقابل دشمنان بیمه شده اند.
مسوول واحد فرهنگی بسیج مردمی طایفه شهنوازی نیز بیان کرد: قشر فعال بسیجی این منطقه در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه شهرستان در همه زمینه ها با دیگر دستگاههای اجرایی تعامل و همکاری لازم را دارند.
جواد شهنوازی گفت: راه اندازی پایگاههای مردمی بسیج، واگذاری امنیت مرزها به مرز داران بسیجی در کنار حمایت از برنامه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم از سوی نهاد مقدس بسیج و سپاه سبب تقویت مرزها و رونق فعالیتهای اقتصادی شده است.
وی برقراری امنیت پایدار و آرامش در خانواده ها را از دستاورده های مهم بسیج در منطقه عنوان کرد.
وی تاکید کرد: بسیجیان این منطقه که متشکل از طوایف مختلف هستند پا در رکاب رهبری معظم انقلاب و بعنوان رهروان راستین امام راحل ره و شهیدان برای کشور عزت آفرینی می کنند.
این بسیجی بلوچ افزود: وفاداری، غیوری، دلاورمردی، مرزداری و صداقت در انجام کار بسیجیان در منطقه به اثبات رسیده و همین ویژگیها باعث شده که دشمنان از این ناحیه نتوانند به کشور نفوذ کنند و اهداف شوم خود را عملیاتی سازند.

نادر میربلوچزهی یکی دیگر از نیروهای فعال بلوچ بسیجی شهرستان خاش نیز گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگی است که از اعتقاد به خدای جهان آفرین و نیروهای بی نهایت او سرچشمه می گیرد و هستی انسانی را کاروانی می بیند که از طرف خدا سرچشمه گرفته و بسوی خدا باز می گردد.
وی اظهار داشت: اندیشه و ایمان فرد بسیجی به او نیرو می بخشد تا در میدان نظامی در مقابل همه سلاحهای شیطانی و اهریمنی دشمنان با دست خالی اما ایمانی قوی ایستادگی کند.
میربلوچزهی تاکید کرد: ایمان و اعتقاد بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در میدان های کارزار و نبرد با دشمنان و سایر عرصه های داخلی و خارجی جلوه گر بوده و به خوبی ظهور و بروز پیدا کرده است.

عبدالله قلندرزهی بسیجی دیگر شهرستان خاش نیز نقش و حضور بسیجیان را در عرصه های مختلف جامعه با اهمیت توصیف کرد.
وی گفت: گام بر داشتن در مسیر دفاع از ارزشهای اسلامی، کمک به حفظ مرزها و توسعه، رشد و آبادانی منطقه از اهداف و فعالیتهای بسیجیان سیستان و بلوچستان است.

عبدالقیوم ریگی نیز با تاکید بر اینکه بسیجیان پیرو راه رهبری هستند، گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ولایت فقیه و رهبری است که توانسته در طول چند دهه عمر بابرکت انقلاب آن را در برابر حوادث بیمه کند.
وی بیان کرد: امروز وحدت شیعه و سنی لطمه سنگینی به دشمنان انقلاب اسلامی وارد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبارجهانی کوبیده است.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: بسیجیان عامل اتحاد و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
مولوی محمد علی شهنوازی افزود: بسیج و بسیجیان در سالهای اخیر به کشور ثبات و استحکام بخشیده اند.
وی بیان کرد: راه بسیجیان دلاور در ایران اسلامی عزت و سربلندی ،ایثار و تلاش برای نجات کشور از نا ملایمات و سختی ها است.
رییس مجمع عالی بسیج شهرستان خاش هم گفت: ارائه راه کارهای خلاقانه و مبتکرانه در زمینه اعتلا وضعیت بسیجیان، تهیه و اجرای طرح های کارشناسی برای بسط و گسترش بسیج دهها میلیونی و اعلام موضع نسبت به مسائل روز مرتبط با انقلاب از وظایف شورای عالی بسیج است.

ˈقاسم کوچکزاییˈ با اشاره به ضرورت ایجاد شورای عالی قشر بسیج بیان کرد: نقش آفرینی اقشار مختلف برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از اهداف مهم تشکیل این شورا است.
وی گفت: رویکرد سپاه و بسیج حفظ امنیت منطقه بامحوریت مردم و انجام کارهای فرهنگی و بصیرت افزایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه رویکرد و اولویت مهم بسیج در منطقه واگذاری امور به مردم منطقه و بهبود شاخصهای خدماتی، توسعه و حفظ مرزها از گزند دشمنان با اتکا به نیروهای بومی است، گفت: خوشبختانه بسیجیان سازمان یافته در گردانهای عاشورا و الزهرا (س) بسیج در شهرستان خاش حضوری فعال و پر شور در صحنه دارند و این امر به پیشبرد اهداف انقلاب در منطقه کمک می کند.
سرهنگ پاسدار موسی اصغری در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در همه عرصه ها حضور داشتند و با روحیه بالا اقدامات بسیار مهمی در حوزه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب و همچنین خدمت رسانی به مردم انجام دادند.
وی اظهار داشت: امروز ثمره بسیج را می بینیم و یکی از آرزوهای امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر جهانی شدن بسیج در حال تحقق است و به زودی بسیج جهانی می شود.
وی تصریح کرد: مردم ما با حفظ روحیه بسیجی و حرکت در مسیر ولایت همه توطئه ها و دسیسه ها را خنثی می کنند و اجازه تعدی به اصول و آرمان های اسلامی و انقلابی را نمی دهند.
بسیجیان شهرستان خاش در 260 رده ساماندهی شده اند که 100 رده آن در مناطق روستایی و عشایری اهداف نظام را دنبال می کنند.
شهرستان مرزی خاش 190 هزار نفر جمعیت و 124 کیلومتر مرز مشترک با پاکستان دارد.

مرکز این شهرستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده است. ک/4
7312 / 653


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن