تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادهای غیبی یاور رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یکی از فرماندهان جنگ تحمیلی: امدادهای غیبی یاور رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود قصرشیرین - ایرنا - یکی از پیشکسوتان و فرماندهان جنگ تحمیلی گفت: امدادهای غیبی یار و یاور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.


به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار "علی اکرم حیدری" روز دوشنبه در جمع دانش آموزان هنرستان "الوند" قصرشیرین افزود: وصف خاطرات دوران جنگ تحمیلی افسانه نیست بلکه واقعیت انکارناپذیر است که در آن رزمندگان با امدادهای الهی به پیروزی رسیدند.
وی اظهارداشت: قصرشیرین به مدت 22 ماه در اشتغال نیروهای متجاوز بعثی بود و در این مدت رزمندگان زیادی برای آزادی آن مجاهدت کردند.
وی تصریح کرد: دشمن در ابتدای انقلاب نوپا، ایران اسلامی را مورد تهاجم قرار داد تا با خیال واهی خود آن را ساقط کند اما جوانان آن زمان با رها کردن درس و مدرسه برای دفاع از ارزش های الهی در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و به پیروزی های شگرفی دست یافتند.
وی گفت: شهدای ما با عالم بالا ارتباط داشتند و برای رسیدن به دیدار حق به شهادت رسیدند و این نظام الهی را حفظ کردند.
حیدری افزود: بسیج یک تفکر و اندیشه است که وابسته به هیچ جناحی نیست و در شهرستان مرزی قصرشیرین همه اقلیت های دینی در کنار هم برای دفاع از نظام اسلامی مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.
وی گفت: نسل جوان کشور باید بداند که این نظام چگونه شکل گرفت و چه خون های زیادی برای تثبیت آن ریخته شد و دانش آموزان امروز و آینده سازان کشور باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید با سلاح علم و دانش در برابر هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن بایستید و چشم طمع هر متجاوزی به خاک کشور را کور کنید.
در ادامه این آیین رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: نسل جوان ما نیازمند فراگیری ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.
"منوچهر حیدری" اخلاص و مردمی بودن را دو شاخصه مهم بسیج دانست و گفـت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون دلاورمردهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی گفت: بسیج اقیانوسی است که همه مسلمانان را شامل می شود تا در سایه سار ولایت فقیه از نظام اسلامی دفاع کنیم.
وی بیان کرد: دانش آموزان میراث دار ارزش هایی هستند که شهدای ما برای آن جان ارزشمند خود را فدای انقلاب کردند تا نهال انقلاب زنده بماند و ما امروز در سایه این نظام الهی پایداری آرامش و امنیت را احساس کنیم.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از27 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
2501/567


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن