تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص اعتبار پروژه ها مشروط به رعایت شرح عملیات موضوع موافقتنامه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایندگان تصویب کردند؛ تخصیص اعتبار پروژه ها مشروط به رعایت شرح عملیات موضوع موافقتنامه است تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تخصیص اعتبار تعهد و پرداخت در اجرای موافقتنامه های متبادله را مشروط به رعایت شرح عملیات و فعالیت های موضوع موافقتنامه کردند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با تصویب ماده 33 طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تخصیص اعتبار، تعهد و پرداخت در اجرای‏ موافقتنامه های متبادله با دستگاه های اجرایی را به رعایت شرح عملیات و فعالیت های موضوع موافقتنامه که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور درج می شود، مشروط کردند.
براساس این مصوبه، شروط یادشده نباید مغایر قانون باشد.
همچنین طبق این ماده، هرگاه در طول اجرای بودجه وظایف و اختیارات از دستگاهی به دستگاه دیگر یا از محلی به محل دیگر واگذار شود، آن بخش از اعتبارات هزینه ای دستگاه که با توجه به واگذاری وظایف، هزینه کرد آن توسط دستگاه موضوعیت ندارد با پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و تصویب هیات وزیران به استان ها یا دستگاه های دیگر حسب مورد واگذار می شود.
نمایندگان همچنین مقرر کردند: در مورد احکام قطعی دادگاه ها و اوراق لازم الاجرای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی و سایر مراجع قضایی علیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری، چنانچه دستگاه های مذکور ظرف مهلت مقرر در قانون نحوه پرداخت محکومٌ به دولت و عدم تأمین و توقیف اموال دولتی مصوب 1365 به هر دلیل از اجرای حکم خودداری کنند، مرجع قضایی یا ثبتی یادشده باید مراتب را جهت اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اعلام کند.
براساس این مصوبه، این معاونت موظف است در مدت سه ماه، محکومٌ به را بدون رعایت محدودیت های جابه جایی در بودجه تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای از بودجه سنواتی دستگاه مربوط کسر و مستقیماً به محکومٌ له یا اجرای احکام دادگاه یا سایر مراجع قضایی و ثبتی مربوط پرداخت کند.
سیام(3)**2021**9103**1336


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن