تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821187641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه اتومبیل چهار بخش ارومیه به جاده سرو منتقل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه اتومبیل "چهار بخش" ارومیه به جاده سرو منتقل می شود ارومیه - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نمایشگاه اتومبیل چهار بخش ارومیه در راستای مقابله با بروز ترافیک و سد معبر در این خیابان به جاده سرو منتقل می شود.


محمد ستار پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سد معبر های بسیاری در این محله به دلیل وجود نمایشگاه اتومبیل رخ می دهد و ضوابط فنی نیز در این مکان رعایت نشده است.
وی اضافه کرد: به همین منظور، 115 واحد جدید در جاده سروی ارومیه ساخته می شود تا افراد فعال در نمایشگاه اتومبیل چهاربخش به آن مکان منتقل شوند.
وی اظهار کرد: این مجتمع جدید در قالب فاز 3 مجتمع نمایشگاه اتومبیل داران ارومیه ساخته می شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: مدیریت شهری نیز در این خصوص تمام اهتمام خود را بکار می گیرد و بیشترین همکاری را برای این تغییر مکان انجام می دهد.
ستارپور اظهار امیدواری کرد که با انتقال نمایشگاه اتومبیل به مکان جدید، مشکل تردد در این خیابان و همچنین مشکلات ساکنان این منطقه رفع شود.
افزون بر 70 واحد در نمایشگاه اتومبیل چهاربخش ارومیه فعال است.
ارومیه دو مجتمع نمایشگاهی اتومبیل دیگر نیز دارد که در کمربندی خاتم الانبیای این شهر قرار داشته و به عنوان مرکز بسیاری از معاملات خودرویی در شهر فعالیت می کند.
8137/8136


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن