تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استادان در روشنگری دانشجویان نسبت به تهدیدهای دشمن تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استادان در روشنگری دانشجویان نسبت به تهدیدهای دشمن تلاش کنند سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به توطئه های امروز دشمن در خاورمیانه بر تلاش برای روشنگری دانشجویان نسبت به این تهدیدها و راه های مقابله با آن توسط استادان و مسوولان دانشگاه تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین رجبی شامگاه یکشنبه در گردهمایی دانشجویان بسیجی در دانشگاه کردستان، با اشاره به تهدیدهایی که در استان و کشور وجود دارد، افزود: کردستان به لحاظ مرزی بودن و همچنین سایر مولفه های دیگر، همواره با تهدیدهای متعدد مواجه بوده و هست.
وی با بیان اینکه دشمن امروز تلاش می کند دامنه تهدیدهایی که در حوزه مذهب در خاورمیانه ایجاد شده، به اینجا نیز کشیده شود، گفت: دشمن در این تهدیدهای مذهبی، تک تک ما را مورد هدف قراره داده و دامنه های آن روز به روز بیشتر می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت چگونگی نحوه مقابله با توطئه های دشمن اظهار کرد: اگر تهدیدها از راه های علمی، مذهبی، فرهنگی و غیره است ما نیز باید با اقدام هایی از همان نوع با آنها مقابله و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه پشت این تهدیدهای دشمن طراحی مهندسی و راهبردی است، افزود: اتاق های فکر امریکا و صهیونیست برای خاورمیانه از گذشته کلید خورده است و آنچه امروز اتفاق می افتد خارج از طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا نیست.
سردار رجبی با تاکید بر تلاش برای مقابله با این توطئه های دشمن گفت: دانشگاهیان اعم از دانشجو و استادان دانشگاه به عنوان قشر فرهیخته و روشنفکر جامعه نقش موثری در مقابله با این تهدیدها دارند.
وی با بیان اینکه ترویج اسلام جعلی همراه با بدعت از اهداف اصلی تهدیدهای دشمن در خاورمیانه است، افزود: علاوه بر دانشجویان و دانشگاهیان، روحانیون نیز به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه نقش موثری در این راستا دارند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: استادان و مسوولان دانشگاه ها باید نسبت به روشنگری دانشجویان در مورد مسایل جامعه و تهدیدهای دشمن تلاش کرده و راه های مقابله با این تهدیدها را به آنان نشان دهند.
سرپرست دانشگاه کردستان نیز در این آیین با اشاره به از خودگذشتگی ها و فداکاری های بسیجیان در عرصه های مختلف نظام گفت: بسیج پیام انقلاب را به جهان صادر کرد.
فردین اخلاقیان افزود: بسیج از همان صدر اسلام وجود داشته و مسلمانان با تشکیل گروه هایی برای مقابله با کفار آماده می شدند.
وی ادامه داد: بسیج مفتخر است که به دستور امام راحل تشکیل شده و امروزه زن و مردم و پیر و جوان به عضویت این تشکل مردمی درآمده اند.
سرپرست دانشگاه کردستان اظهار کرد: بسیجیان در جریان جنگ تحمیلی و سایر عرصه ها برای نظام و انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده و خاری در چشم دشمنان شدند.
وی افزود: عملکرد خوب بسیجیان در دوران جنگ موجب شد که فرمان توسعه بسیج در سایر حوزه ها صادر و بسیج اداره ها، دانشجویی، کارکنان و غیره تشکیل شود و امروز انتظار از این قشر بسیار بیشتر است.
مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان نیز در این همایش گفت: بسیج دانشجویی میراث گرانبهایی است که نهال آن توسط امام(ره)نهاده شد و امروز محیط مقدس دانشگاه از عطر وجود بسیج معطر شده است.
علی محمد پناه، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و تلاش برای جلوگیری از نفوذ ایادی استکبار در دانشگاه ها را از جمله اهداف تشکیل بسیج دانشجویی عنوان کرد.
وی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه های کردستان با تمام توان در راستای دفاع از آرمان های نظام تلاش کرده و اقدام های موثری انجام داده است.
591/533/7348


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن