تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساتید در روشنگری دانشجویان نسبت به تهدیدات دشمن تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اساتید در روشنگری دانشجویان نسبت به تهدیدات دشمن تلاش کنند سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به تهدیدات و توطئه های امروز دشمن در خاورمیانه بر تلاش برای روشنگری دانشجویان نسبت به این تهدیدات و راه های مقابله با آن توسط اساتید و مسوولان دانشگاه تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین رجبی شامگاه یکشنبه در گردهمایی دانشجویان بسیجی که در دانشگاه کردستان برگزار شد با اشاره به تهدیداتی که در استان و کشور وجود دارد افزود: کردستان به لحاظ مرزی بودن و همچنین سایر مولفه های دیگر، همواره با تهدیدات متعدد مواجه بوده و هست.
او با بیان اینکه امروز دامنه تهدیداتی که در حوزه مذهب در خاورمیانه ایجاد شده به اینجا نیز کشیده شده است گفت: دشمن در این تهدیدات مذهبی، تک تک ما را مورد هدف قراره داده و دامنه های آن روز بروز بیشتر می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت چگونگی نحوه مقابله با تهدیدات دشمن اظهار کرد: اگر تهدیدات دشمن از راه های علمی، مذهبی، فرهنگی و غیره است ما نیز باید با اقداماتی از همان نوع با این تهدیدات مقابله کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
او با بیان اینکه طراحی مهندسی و راهبردی پشت این تهدیدات دشمن است افزود: اتاق های فکر امریکا و اسراییل برای خاورمیانه از گذشته کلید خورده است و آنچه امروز اتفاق می افتد خارج از طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا نیست.
سردار رجبی با تاکید بر تلاش برای مقابله با این توطئه ها و تهدیدات دشمن گفت: دانشگاهیان اعم از دانشجو و اساتید دانشگاه به عنوان قشر فرهیخته و روشنفکر جامعه نقش موثری در مقابله با این تهدیدات دارند.
وی با بیان اینکه ترویج اسلام جعلی همراه با بدعت از اهداف اصلی تهدیدات دشمن در خاورمیانه است افزود: علاوه بر دانشجویان و دانشگاهیان، روحانیون نیز به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه نقش موثری در این راستا دارند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: اساتید و مسوولان دانشگاه ها باید نسبت به روشنگری دانشجویان در مورد مسایل جامعه و تهدیدات دشمن تلاش کرده و راه های مقابله با این تهدیدات را به آنان نشان دهند.ک/2
533/7348


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن