تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799097730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نادرستی های سخنان یک نماینده از تریبون مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نادرستی های سخنان یک نماینده از تریبون مجلس تهران - ایرنا - سایت خبر آنلاین در مطلب «تضعیف دولت روحانی و مذاکره کنندگان هسته ای از تریبون مجلس/ این بار نماینده رودبار» سخنان امروز (یکشنبه) یکی از نمایندگان مجلس علیه دولت، مذاکره کنندگان هسته ای و وزیران را بررسی کرده است.


سیدصادق روحانی: در این مطلب نوشته است: درحالی که چندین روز است محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در وین در حال مذاکرات فشرده با قدرت های جهانی است در داخل کشور یکبار دیگر صدای مخالفان در تضعیف دولت بلند شد.
تنها یک روز به پایان مهلت توافقنامه موقت ایران و 5+1 باقی مانده است و فشار بر روی دولت و تیم مذاکره کننده بسیار زیاد است. در همین حال و در شرایطی که همه ارکان نظام از مذاکره کنندگان هسته ای حمایت می کنند یک بار دیگر از تریبون مجلس صدای مخالف شنیده شد.
عطاالله حکیمی نماینده رودبار در مجلس امروز در نطق خود در مجلس انواع و اقسام توهین ها را علیه دولت و شخص رئیس جمهور بیان کرد.
او بیشتر نطقش را خطاب به شخص رئیس جمهور یا هیئت دولت مطرح کرد. رئیس جمهور را روضه خوان و هیئت دولت را ژنرال های بیمار خواند. بخش هایی از نطق او را بخوانید:
*آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و عصاره ملت یعنی مجلس نباید بدانند و آیا کاخ های سفید، کرملین، پادشاه عمان، صهیونیست غاصب، آلمانی ها، فرانسوی ها و حتی وزرای خارجه عمان و امارات محرم تر از ملت و مجلس برای شما هستند.
*آقای رئیس جمهور سوال اساسی من از شما این است مگر می خواهید به همراه دانش هسته ای موجودیت نظام را هم به دشمنان انقلاب، نظام و اسلام هدیه کنید که ما را محرم نمی دانید و مگر نمی دانید بعد از متوقف کردن چرخ های هسته ای، نوبت به موشک های بالستیک، حقوق بشر و بهانه های واهی دیگر خواهد رسید و آیا نمی دانید که دشمنان از اساس با اسلام عزیز مشکل دارند.
*آقای رئیس جمهور ژنرال هایی که با خود آورده اید همه بیمارند؛ یا بیماری جسمی دارند و یا بیماری اقتصادی و هر روز حاشیه برای نظام درست می کنند و با توهین خود، عصاره ملت را کوچک شمرده و نمایندگان را در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه های بین المللی، اقتصاد و فرهنگ نمی دانند.
*آقای روحانی نه تنها فرزندان شما و ژنرال های بازنشسته دولت شما در 8 سال دفاع مقدس حضور نداشته بلکه در همان زمان در خارج از کشور یا مشغول تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا بودند و یا مشغول تفریح، گرچه شما نیز در زمان جنگ مسئولیت هایی در پشت جبهه داشته اید البته اطلاع کامل دارم برخی از ژنرال های دولت نیز پاسپورت دول بیگانه را دارند.
*با عرض پوزش از علما به شما می گویم روضه خوانی بس است، ما روضه خوان قهارتر از شما هم داریم چون سابقه کار اجرایی کلان نداشته اید، فقط برای ملت روضه می خوانید، روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می خوانید و این نهایت بی تدبیری است؛ شما را به خدا دیگر بس است و به این وضعیت پایان دهید.
این ها تنها بخشی از نطق عطاالله حکیمی بود. از توهین های مستقیم او که بگذریم بخشی از سخنان حکیمی نادرست و به دور از حقیقت بود. حکیمی در حالی گفت که وزرای روحانی در زمان جنگ در خارج از کشور مشغول تفریح بوده اند که بسیاری از اعضای هیئت دولت خود خانواده شهید هستند و یا سابقه جنگ و ایثارگری دارند.به عنوان مثال سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ا شروع جنگ ایران و عراق، مدت 33 ماه به عنوان یکی از طراحان مهندسی رزمی به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشته و در این مدت دوبار مجروح گردید. برادر کوچکترش نیز به علت مصدومیت شیمیایی ناشی از دوران جنگ، در سال 1372 به شهادت رسید. یا علی ربیعی وزیر رفاه از فرماندهان جنگ بوده و در دوران جنگ تحمیلی 65 ماه حضور در جبهه های غرب را در کارنامه خود دارد. یک نمونه دیگر آن سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرزند شهید سرلشکر ستاری است. این ها تنها بخشی از سابقه اعضای هیئت دولت است و در صورتی که تحقیق جامعی در این باره صورت بگیرد و سابقه سایر اعضای دولت نیز مورد بررسی بگیرد قطعا موارد دیگری نظیر این ها دیده خواهد شد.
اول**


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن