تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803132087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در برابر تعاونی های روستایی و کشاورزان سیاست حمایتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار شهر قدس؛ دولت در برابر تعاونی های روستایی و کشاورزان سیاست حمایتی دارد تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان قدس گفت: دولت در برابر تعاونی های روستایی و کشاورزان سیاست حمایتی دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، «نورمحمد فردی» روز یکشنبه در نشست رسیدگی به مسایل و مشکلات تعاونی های روستایی شهرستان قدس با تاکید بر نقش کشاورزی در اقتصاد کشور،گفت: شرکت های تعاونی تولید روستایی، نقش موثری در توسعه پایدار بخش کشاورزی و افزایش کمی و کیفی تولیدات محصولات این بخش دارند.
فردی در این نشست که با حضور معاون عمرانی فرماندار، مسوولان ادارات کار، جهاد کشاورزی و جمعی از کشاورزان شهرستان برگزار شد، گفت: اصلاح ساختار نظام بهره برداری، ارتقا بهره وری عوامل تولید، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع، بهبود وضعیت معیشتی و افزایش توان اعضا تعاونی ها از دیگر مزیتهای شرکتهای تعاونی تولید روستایی است.
وی ادامه داد: شرکت های تعاونی تولید روستایی می توانند زمینه مشارکت جدی تر روستاییان را به منظور افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در بخش هایی همچون زراعی، باغی، دامی و آبزیان فراهم کنند و از مشکلات و معضلات کشاورزان در زمینه های مختلف بکاهند.
فردی گفت: شهرستان قدس فقط 261 نفر کشاورز دارد اما همین تعداد کم، قابلیت های بسیاری دارند و فرمانداری نیز به عنوان نماینده عالی دولت در راستای تقویت وضعیت اقتصادی کشور از کشاورزان و تعاونی های روستایی حمایت می کند.
وی با تاکید بر اینکه کشاورزان از قشرهای مولد کشور هستند گفت: آنها نقش موثری در تقویت اقتصادی کشور دارند، از این رو باید مورد حمایت واقع شوند و تعاونی های روستایی که به کشاورزان کمک می کنند مورد حمایت دولت قرار می گیرند.
سرپرست نمایندگی تعاون روستایی شهرستان قدس گفت: سه تعاونی در حوزه روستایی و کشاورزی شهرستان قدس فعالیت می کنند، مهمترین آن ها تعاونی تولید است که از سال 1392 تاسیس شده که در سال جاری وظیفه خود را در مورد توزیع نهاده های کشاورزی به خوبی انجام داده است.
«هوشیار فتاحی» افزود: در سال جاری این تعاونی 51 تن بذر گندم، 10 تن بذر جو، 15 تن بذر ذرت، 125 تن کود اوره، 15 تن کود فسفات، 25 تن کود پتاس و 400 لیتر سم بین بهره برداران توزیع کرده است.
فتاحی در توضیح دلیل برگزار نشدن مجامع عمومی این تعاونی ها در سال جاری، گفت: این مجامع به دلیل تحویل ندادن حسابرسی برگزار نشده که البته این کار به صورت جدی پیگیری می شود و در ماه آینده مجمع هر سه تعاونی برگزار خواهد شد و هیات مدیره آن ها نیز مشخص می شود.
تهرام/5570//1348


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن