تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816419320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سواد، جنسیت و سن در کارآفرینی تاثیری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر اجرایی همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری: سواد، جنسیت و سن در کارآفرینی تاثیری ندارد تهران - ایرنا - دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری گفت: مولفه هایی مانند سواد، جنسیت و سن، عوامل تاثیرگذاری در کارآفرینی نیستند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «فخرالسادات محتشمی پور» روز یکشنبه در نشست خبری این همایش تاکید کرد: بحث کارآفرینی، منطقه ای نیست و حوزه جغرافیایی خاصی را دربرنمی گیرد.
وی در پاسخ به سووال خبرنگاری در رابطه با چالش های دختران گردشگر در رزرو هتل و فعالیت زنان در اماکنی مانند کافی شاپ ها نیز گفت: این چالش ها در همایش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
محتشمی پور افزود: برای حل مشکلات زنان کارآفرین در حوزه گردشگری باید همکاری های بیشتری با سازمان میراث فرهنگی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری داشته باشیم.

** مشکلات مالی، مهمترین چالش زنان کارآفرین است
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری با اشاره به وجود فراکسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه آنان به زنان کار آفرین شد و گفت: زنان در این بخش، مشکلات ویژه ای دارند.
محتشمی پور افزود: هرچند برخی مشکلات کارآفرینی بین زنان و مردان مشترک است، اما یکی از مشکلات خاص زنان کارآفرین، چالش های حقوقی است.
وی تاکید کرد: همچنین مشکلات مالی، یکی از چالش های اساسی زنان کار آفرین به شمار می رود.
وی با بیان اینکه زنان کارآفرین، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند، یادآور شد: کارآفرینی با «کسب و کار» متفاوت است.

** گردشگری با خلق و خوی زنان متناسب است
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری گفت: هرچند محدودیتی در کارآفرینی وجود ندارد، اما به نظر می رسد گردشگری بیش از سایر حوزه های کارآفرینی با خلق وخوی زنان متناسب است.
محتشمی پور افزود: می خواهیم با برگزاری همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری، نگاه دخترانی را که از دانشگاه، دانش آموخته شده و برای یافتن شغل چشم به دولت دارند به سمت کارآفرینی جذب کنیم.

** اقبال دولت «تدبیر و امید» از انجمن های غیردولتی
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری تصریح کرد: گاهی دولت ها برای همکاری با انجمن های غیردولتی تمایل دارند و گاهی نیز احساس بی نیازی مطلق می کنند.
محتشمی پور افزود: دولت «تدبیر و امید» نگاه امنیتی به سازمان های غیردولتی ندارد بلکه رویکردی مساعدت طلبانه به انجمن ها دارد.
وی با بیان اینکه حمایت های معنوی بیشتر مشارکت های مادی برای ما مهم است، تصریح کرد: همکاری وزارت کار با انجمن زنان کارآفرین از چند سال پیش، کمرنگ شده، با این وجود در دوره جدید نیز نتوانسته ایم مشارکت آنان را جلب کنیم.

** نقش زنان در انتقال فرهنگ
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری با بیان اینکه تبادل فرهنگی یکی از محورهای این همایش است، گفت: نقش زنان در انتقال فرهنگ و گفت وگوی تمدن ها بیشتر از مردان است.
محتشمی پور خاطرنشان کرد: هنگامی که یک گردشگر وارد منطقه ای می شود، مفاهیم آداب و رسوم و فرهنگ آن منطقه را بیشتر از زنان کسب می کند.

** تشریح فعالیت های انجمن زنان کارآفرین
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری با بیان اینکه فعالیت انجمن زنان کارآفرین از سال 83 آغاز شده، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی زنان، کمک به اصلاح و بهبود سیاست های حمایتی از زنان کارآفرین و تلاش در جهت استیفای حقوق صنفی و خواست های قانونی زنان از جمله مهمترین اهداف این انجمن به شمار می رود.
محتشمی پور یادآور شد: انجمن زنان مدیرکارآفرین، مجوز فعالیت خود را از وزارت کار و امور اجتماعی وقت دریافت کرده و جمع آوری اطلاعات زنان و بررسی مشکلات زنان از جمله ماموریت های این انجمن است.

** تکمیل برگزاری تور گردشگری کارآفرینی تا پایان امسال
دبیر اجرایی یازدهمین همایش کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری گفت: انجمن زنان کارآفرین تا پایان امسال، تور گردشگری با هدف کارآفرنی را به تمام استان های کشور تکمیل می کند تا وضعیت کارآفرینی در این استان ها را بررسی کند.
محتشمی پور افزود: همچنین نخستین نشست منطقه ای کارآفرینی زنان در غرب کشور، هفته گذشته در کرمانشاه برگزار شد.
وی همچنین یادآور شد: بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین در حال تهیه است.
اجتمام(3) ** 9185 ** 1071


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن