تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر توسعه كارآفرینی واشتغال اداره كل تعاون،كار ورفاه خوزستان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در حكمی از سوی هوشمند صفائی؛ مدیر توسعه كارآفرینی واشتغال اداره كل تعاون،كار ورفاه خوزستان منصوب شد خبرگزاری پانا: مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان در حكمی مدیر توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون را با حفظ سمت قائم مقامی، به عنوان مدیر توسعه كارآفرینی و اشتغال این اداره كل منصوب كرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان ساعت 12:54



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "رضا میرانی" به عنوان مدیر توسعه كارآفرینی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان معرفی شد.
مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان در حكمی "رضا میرانی" را با حفظ سمت قائم مقامی، به عنوان مدیر توسعه كارآفرینی و اشتغال این اداره كل منصوب كرد.  
در حكم هوشمند صفائی خطاب به "رضا میرانی" آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص ارزشمند جناب عالی در حوزه ی اشتغال و كارآفرینی، به موجب این حكم ضمن حفظ مسوولیت قائم مقامی این جانب در مجموعه اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، مسوولیت حوزه مدیریت توسعه كارآفرینی و اشتغال نیز بر اساس پست سازمانی به جناب عالی محول می شود.
همچنین از زحمات " اقبال محمدیان" در طول دوران خدمت در حوزه كارآفرینی و اشتغال قدردانی شد.
"رضا میرانی" در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشریح برنامه های خود گفت:‌ با عنایت به دستور مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی و حمایت های استاندار خوزستان، پیگیری صدور بخشنامه جذب نیروی كار از طریق كاریابی های غیردولتی به منظور تجمیع آمار اشتغال را به عنوان نخستین گام در دستور كار دارم . همچنین در گام بعدی توسعه فرهنگ اشتغال مستقل(خوداشتغالی) و كارآفرینی در استان را با جدیت پیگیری می كنم.  
وی افزود:‌ در بخش سرمایه گذاری نیز به منظور حفظ اشتغال موجود و افزایش تولید بنگاه های نیمه فعال برای ایجاد فرصت های شغلی بیش تر، حمایت از بنگاه های فعال در اولویت انجام امور قرار دارد. 
گفتنی است: رضا میرانی فارغ التحصیل كارشناسی ارشد كارآفرینی از دانشگاه تهران- مدرس الگوهای مختلف تربیت مربی كارآفرینی- عضو مركز رشد دانشگاه شهید چمران و علم و فنون خرمشهر- عضو شورای پارك علم و فن آوری استان و كارشناس خبره بازار كار است و پیش از این به عنوان معاون كارآفرینی و اشتغال و مدیر تعاون استان فعالیت داشته است.
وی در گذشته هم ریاست اداره كار و امور اجتماعی شهرستان اندیمشك- اداره امور اجتماعی و مسوولیت دفتر كارآفرینی اداره كل تعاون، كار و رفاه خوزستان را بر عهده داشته است. 
"رضا میرانی"  در حال حاضر ضمن تدریس در دانشگاه، به عنوان قائم مقام مدیركل و مدیر توسعه كارآفرینی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان مشغول به كار است.    
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن