تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم حفاظت از تنوع زیستی استان مرکزی با محیط زیست کشور منعقد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تفاهم حفاظت از تنوع زیستی استان مرکزی با محیط زیست کشور منعقد شد اراک-ایرنا- استاندار استان مرکزی و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تفاهم نامه حفاظت بهینه از تنوع زیستی امضا کردند.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، این تفاهم نامه با عنوان تهیه و اجرای برنامه های طرح مدیریت مناطق به نمایندگی از «محمد حسین مقیمی» استاندار مرکزی و «معصومه ابتکار» رییس سازمان حفاظت محیط زیست منعقد شد.
حفاظت از تنوع زیستی کشور و دستیابی به رویکردی همه جانبه نگر و کاربردی به منظور حفظ و نگهداری منابع اکولو ژیک، بهره برداری خردمندانه از منابع پایه زیستی، جلب مشارکت در اجرای برنامه های طرح مدیریت مناطق (حفاظت ،احیا و بازسازی، طبیعت گردی، آموزش و پژوهش و مشارکت جوامع محلی) از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
همسو کردن فعالیت های مختلف استانی با مدیریت یکپارچه زیست بومی در چارچوب قوانین و رعایت کامل مقررات و ضوابط حاکم بر مناطق تحت مدیریت سازمان از دیگر مواردی است که موجب به امضاء رسیدن این تفاهم نامه شده است.
تصویب اعتبار برای اجرای برنامه های طرح مدیریت مناطق و تامین زیرساخت ها در مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی توسط استانداری و مشارکت جوامع محلی در اجرای برنامه های طرح های مدیریت مناطق با ایجاد ساز و کار مورد نیاز در بهره گیری از توان و ظرفیت جوامع محلی و تشکل های مردم نهاد، از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه بر آن تاکید است.
در بخش دیگری از این تفاهم نامه آمده است: بر اساس دستور العمل سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای برنامه های طرح مدیریت مناطق چهارگانه متقاضیان ذیصلاح به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی می شوند.ک/1
7108/560/


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن