تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاطرات خادمین شهدا ثبت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور: خاطرات خادمین شهدا ثبت می شود قزوین - ایرنا- فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خاطرات خادمین شهدای بنیاد در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمت رسانی به جامعه هدف ثبت می شود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سرهنگ "فریبرز خزائی" با اشاره به اینکه این طرح در ستاد برنامه ریزی در مرحله تکمیل است، افزود: طرح ثبت و ضبط خاطرات خادمین به محض آماده شدن، در تمامی استان ها اجرایی می شود.
وی اظهارکرد: در این طرح کارمندان بنیاد خاطرات خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمت شان به خانواده شاهد و ایثارگران را نگاشته تا با گردآوری آنها، کتابی تالیف شود که نسل امروز و آینده این خاطرات را مطالعه کنند.
فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: هنوز بعد از گذشت بیش از 30 سال، همه این خاطرات ثبت و به کتاب تبدیل نشده است که شایسته است در استانها توجه ویژه ای به این موضوع معطوف شود.
خزائی بیان کرد: بسیج مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آمادگی دارد تا از آثار نویسندگان خاطرات هشت سال دفاع مقدس حمایت کند تا این مواریث معنوی برای آشنایی نسل آینده با شهدا، جاودانه شود.
استان قزوین دارای سه هزار شهید می باشد.
7389/ 614


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن