تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803502003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالکان واحدهای مسکن مهر آبدانان و هزار و یک مشکل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مالکان واحدهای مسکن مهر آبدانان و هزار و یک مشکل ایلام- ایرنا- صاحبان واحدهای مسکن مهر شهرستان آبدانان در کمند مشکلات و بی توجهی مدیران گرفتار شده اند.


به گزارش ایرنا، عملیات احداث فاز دوم واحدهای طرح مسکن مهر آبدانان به تعداد 170 واحد مسکونی در قالب 17 بلوک 10 واحدی در سال 89 آغاز شده و تا کنون با وجود قول های متعدد و مکرر مسوولان و متولیان این حوزه در مورد بهره برداری آنها، شور بختانه همچنان در هاله ای از ابهام و سر در گمی، معطل و حیران و نیمه تمام مانده اند.
مدیرعامل طرح مسکن مهر آبدانان گفت: طبق توافق های اولیه کلیه مدیران و ادارات متولی از جمله شهرداری، فرمانداری، راه و شهر سازی، آب و برق و مخابرات و معاونت عمرانی استانداری ایلام قول دادند که در کم ترین زمان ممکن، زمینه تکمیل و بهره برداری از این واحدها را مهیا کنند.
سید "هادی موسوی مقدم" افزود: با کمال تاسف بیش از چهار سال از تنظیم موافقت نامه می گذرد و علیرغم شکایات متعدد و مراجعه های زیاد، هیچ کدام از مسوولان یاد شده حاضر به انجام تعهدات خود نیستند.
وی اظهار کرد: شهرداری آبدانان تا کنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال عوارض از صاحبان این واحدها دریافت کرده اما هم اکنون از انجام تعهدات قانونی خود سر باز می زند.
"بهروز بازیار" از صاحبان و متقاضیان واحدهای مسکن مهر آبدانان در این خصوص گفت: واحدهای ما با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، اکنون به علت کمبود نقدینگی و ضعف مالی متقاضیان، سال هاست که بلا تکلیف مانده و به تدریج در حال فرسودگی و غیر قابل استفاده شدن هستند.
وی یاد آور شد: زمین لرزه 6.1 ریشتری مرداد سال جاری خسارت های بسیار زیادی بر بدنه و دیوارهای این واحدهای نیمه کاره وارد اورده و بیمه آرمان که طبق قانون باید نسبت به پرداخت خسارت وارده به این اماکن اقدام کند، تا کنون هیچ گونه اقدام عملی در این رابطه انجام نداده و مردم را گرفتار کرده است.
"فاطمه احمدی" دیگر عضو واحدهای مسکن مهر آبدانان نیز گفت: دولت بر خلاف وعده های اولیه خود، بدون هماهنگی و در نظر گرفتن توان مالی اعضا، آورده و سهم مالکان را به چند برابر توافق اولیه افزایش داد که همین اقدام نابه جا و ناتوانی مالی صاحبان واحدهای مسکن مهر، باعث رکود و تعطیلی عملیات اجرایی و تکمیل آنها شد.
وی ادامه داد: تا کنون برای هر واحد مسکونی طرح مسکن مهر آبدانان با احتساب وام های اعطایی و آورده متقاضیان، 450 میلیون ریال هزینه شده است اما برای تکمیل آنها به بیش از 100 میلیون ریال دیگر نیاز است که تامین این مبلغ از توان صاحبان واحدهای مذکور خارج است.
"رحیم بارانی" دیگر عضو این تعاونی بیان کرد: ادارات متولی، اعتقادی به انجام تعهدات خود ندارند و با گذشت بیش از چهار سال از آغاز این طرح مسکونی تا به حال از اجرای زیر ساخت های اولیه طرح مسکن مهر مانند اصلاح و زیرسازی و آسفالت خیابان ها و کوچه ها، رفع مشکل برق خانگی، شبکه مخابرات و دیگر نیازهای ضروری مالکان خود داری کرده اند.
مسوول اداره راه و شهرسازی آبدانان نیز ضمن تایید مشکلات مالکان واحدهای مسکن مهر این شهرستان گفت: تلاش همه متولیان موضوع این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل مردم این منطقه رفع شود، اما شوربختانه نبود اعتبارهای مورد نیاز مانع انجام این کار شده است.
"حسین میرزایی" افزود: گرچه مشکلاتی از طریق ادارات متولی این طرح برای اتمام آن به وجود آمده است، اما عدم مشارکت اعضا و نیاوردن سهم شخصی خویش نیز مانع اصلی تداوم و تکمیل طرح مسکن مهر آبدانان شده است.
وی یاد آور شد: خسارت وارده به این واحدها در اثر زمین لرزه امسال، احصاء شده و برابر قانون از طریق دولت جبران می شود.
به گزارش ایرنا، تاکنون به علت ناتوانی در سهم آورده اشخاص، تا کنون بیش از 50 نفر از اعضای تعاونی مسکن مهر آبدانان از تحویل و تکمیل واحد خود انصراف داده و از عضویت تعاونی خارج شده اند.
طرح مسکن مهر آبدانان در ضلع شمالی شهر آبدانان قرار دارد.
شهرستان 67 هزار نفری آبدانان در جنوب خاوری استان ایلام قرار دارد.
آبدانان مرکز این شهرستان در فاصله 164 کیلومتری شهر ایلام مرکز استان واقع است. ک/4
7174/565


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن