تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803055879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات ستاد بازسازی عتبات عالیات و دیوان وقف شیعی عراق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مذاکرات ستاد بازسازی عتبات عالیات و دیوان وقف شیعی عراق تهران - ایرنا - مذاکرات دوجانبه وزیر حج و دیوان وقف شیعی عراق و رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات برای توسعه همکاری ها و فعالیت ها، با حضور «سیدصالح الحیدری» رییس این دیوان و «حسن پلارک» برگزار شد.


به گزارش ایرنا از ستاد بازسازی عتبات عالیات، این نشست با محوریت بررسی اقدامات و فعالیت های ستاد بازسازی در اعتاب مقدسه و تفاهم در خصوص توسعه همکاری های دوجانبه دیوان وقف شیعی عراق و ستاد بازسازی عتبات عالیات در تهران برگزار شد.
«سیدصالح الحیدری» در این نشست ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در حرم های مطهر اعلام کرد: با تفاهم به عمل آمده با ستاد بازسازی عتبات عالیات زمینه لازم برای خدمت رسانی به زائرین حرم های امامان(ع) در شهرهای گوناگون در عراق فراهم آمده است.
وی با اشاره به ایام زیارتی اربعین گفت: تلاش دیوان وقف شیعی، وزارت گردشگری و سایر نهادها بویژه عتبه های مطهر بر این است که بتوانیم امنیت و امکانات لازم برای حجم بالای زوار در این ایام را آماده کنیم.
«حسن پلارک» رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز درباره تفاهم های جدید با دیوان وقف شیعی گفت: بر اساس توافق به عمل آمده، بازسازی حرم مطهر سلمان فارسی در مدائن به ستاد واگذار شده است.
وی درباره اقدامات ستاد برای ایام اربعین تاکید کرد: با توجه به وضعیت امروز عراق، ستاد بازسازی عتبات عالیات و سایر نهادها با تشکیل ستاد اربعین در تلاش هستند تا با برپایی موکب های مختلف به زائرین خدمات رسانی کنند.
پلارک افزود: به همین منظور امسال در صحن حضرت زهرا(س) و صحن حضرت زینب(س) و در مسیر نجف به کربلا میزبان زائران خواهیم بود.
وی درباره ظرفیت مکان های استقرار مسیر زیارتی عنوان کرد: در نجف و کربلا و موکب های میان مسیر، میزبان دهها هزار نفر از زائرین خواهیم بود و حدود 700 هزار وعده غذایی با کمک متبرعین مختلف در این ایام بین زائرین توزیع خواهد شد.
همچنین در حاشیه این نشست سیدصالح الحیدری پرچم حرم مطهر امامین جوادین(ع) را به تقدیر از فعالیت های انجام شده به این ستاد اهدا کرد.
رییس دیوان وقف شیعی عراق با هدف بازبینی اقدامات انجام شده و اجرایی توسط ستاد، ارتقای همکاری های فی مابین و بررسی سایر زمینه های مشارکت و همکاری به ایران سفر کرده و در مدت حضور خود با سیدحسن خمینی تولیت حرم امام راحل(ره) دیدار و گفت وگو کرده است.
اجتمام ** 7268 ** 1071


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن