تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مجمع بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح قم برگزار شد قم - ایرنا - مجمع سالیانه بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح قم با موضوع ایراد ضرب و جرح عمدی برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم در این مجمع گفت: تعامل، هماهنگی و همفکری خوبی بین فرماندهان و مسوولان نیروهای مسلح با سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد و در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.
محمد صیدی بیان داشت: درهشت ماهه ابتدایی سال 93 شاهد برگزاری 40 جلسه پیشگیری از وقع جرم در نیروهای مسلح استان قم بوده ایم که در آن چهار و هزار و 600 نفر در قالب 10 هزار و 500 نفر ساعت آموزش دیده اند.
وی ابراز داشت: خوشبختانه قضات در یگان های نظامی و انتظامی برای آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به قوانین و مقررات هم اندیشی و هم فکری لازم را دارند و برای ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح شاهد هم افزایی خوبی هستیم.
وی افزود: این جلسه در راستای پیشگیری از وقوع جرح در مورد ضرب و جرح عمدی تشکیل شده است و در این مورد جلساتی در یگان های نظامی و انتظامی برای بررسی راهکارها، علل و انگیزه جلوگیری از وقوع جرم برگزار شده است.
صیدی گفت: در روایات دینی ایراد ضرب و جرح گردن کشی در برابر خدا است و شخصی که دیگران را ضرب و جرح کند مورد لعنت خدا واقع شده است.
وی ابراز داشت: قانون آیین دادرسی کیفری نیروهای مسلح کشور به تایید شورای نگهبان رسیده و پس از مهلتی که قرارداده شده است اجرایی می شود و در این قانون کلیه مشکلات حقوقی، قضایی و قانونی برطرف شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این قانون شاهد تعریف ضابطان قضایی هستیم که در قوانین قبلی تعریف مشخصی از ضابطان قضایی نداشتیم.
در این مجمع آخرین مباحث حقوقی در زمینه مباحث حقوقی موضوع ضرب و جرح در نیروهای مسلح با حضور کارشناسان بررسی شد.ک/3
7408/ 550/


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن