تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع یک درصد جرم هم در سازمان نیروهای مسلح زیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور: وقوع یک درصد جرم هم در سازمان نیروهای مسلح زیاد است کرمانشاه - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با تاکید بر اینکه حتی وقوع یک درصد جرم هم در سازمان نیروهای مسلح زیاد است، گفت: باید کاری کنیم که شاهد وقوع حداقلی جرم نیز در این سازمان نباشیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر "منوچهر کاظمی" روز سه شنبه در بیست و یکمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: محیط های نظامی اماکن خاصی هستند که باید قداست آن ها حفظ و شرایطی فراهم شود که عاری از هرگونه جرم و مسائل این چنینی باشد.
وی یادآور شد: جرم حتی در سطح پایین نیز می تواند آفات زیادی به همراه داشته باشد و یک محیط بزرگ که حریم پاکی هم دارد را آلوده گرداند به همین دلیل باید تلاش شود تا این حداقل جرائم نیز از بین برود.
امیر کاظمی افزود: فرماندهان و مسوولین نیروهای مسلح استان کرمانشاه نقش بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرم دارند و باید به گونه ای رفتار نمایند تا کارکنان وظیفه نیز همپا با کارکنان محیطی با نشاط و عاری از جرم را رقم بزنند.
ارشد نظامی آجا در استان های کرمانشاه و ایلام، ترویج برنامه های عقیدتی و فرهنگی، توجیح کردن کارکنان و ایجاد فضایی با نشاط و مملو از صمیمیت و احترام در محیط های نظامی را در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر ارزیابی کرد.
وی در پایان، اجرای منویات مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح را یکی از وظایف کارکنان این نهاد عنوان کرد و گفت: ستاد کل نیروهای مسلح آماده تحقق فرمایشان و مطالبات رهبر انقلاب در زمینه های مختلف هستند.
در این مجمع، فرماندهان نیروهای مسلح، مسوولین عقیدتی، سیاسی و نمایندگان ولی فقیه، مسوولین حفاظت اطلاعات، بازرسی و قضایی یگان های نظامی و انتظامی استان کرمانشاه حضور داشتند.
7458/567


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن