تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813031533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تویسرکان از ظرفیت های کم نظیری در حوزه گردشگری برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سازمان میراث فرهنگی: تویسرکان از ظرفیت های کم نظیری در حوزه گردشگری برخوردار است تویسرکان- ایرنا- معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: تویسرکان از ظرفیت های کم نظیر و ویژه ای در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش برخوردار است.


"سعید شیر کوند" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مقوله ای است که اثر گذاری آن در بلند مدت نمایان می شود.
وی بیان کرد: اکنون استان همدان در ابتدای راه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف قرار دارد و باید منتظر خروجی های امید بخش و موثر این حوزه در سال های آتی باشیم.
شیرکوند اظهار داشت: علاقه، اشتیاق و زمینه برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان همدان بسیار زیاد است اما برای نتیجه بخش بودن این گونه سرمایه گذاری ها باید صبور بود.
وی شهرستان تویسرکان را یکی از مناطق برخوردار از قابلیت های ویژه گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش دانست و تصریح کرد: مهمترین مشکل سرمایه گذاران حوزه گردشگری در تویسرکان نبود تسهیلات درخواستی مالی آنها از سوی بانک های عامل است که هر کدام از طرح ها در این زمینه باید بررسی شوند.
شیر کوند خاطر نشان کرد: دولت موظف است در جهت عمران و آبادی کشور از مرکز تا دور افتاده ترین نقاط و همچنین شهرهای کوچک مانند تویسرکتان، روند سرمایه گذاری بخش خصوصی را تسهیل کند.
وی یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی وظیفه دارد طرح های پیشنهاد شده از سوی بخش خصوصی در حوزه گسترش زیر ساخت های گردشگری را به طور دقیق بررسی و تعیین تکلیف کند.
تویسرکان با جمعیتی بیش از 103 هزار نفر یکی از شهرستان های استان همدان است که شامگاه پنجشنبه میزبان نشست سرمایه گذاران حوزه گردشگری شهرستان با حضور معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور بود.
7531/576


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن