تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821129419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان جنگنده های رادارگریز از چین می خرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پاکستان جنگنده های رادارگریز از چین می خرد اسلام آباد – ایرنا – وزیر تولیدات دفاعی پاکستان از مذاکره با چین برای خرید نسل چهارم هواپیماهای جنگنده رادارگریز مدل" اف سی. 31 " FC-31 از این کشور خبر داد.


«رانا تنویر حسین» این خبر را در مصاحبه روز شنبه خود با روزنامه انگلیسی زبان «داون» پاکستان اعلام کرد و گفت: گفت و گوهایی با مقامات چینی برای خرید این هواپیماهای پیشرفته و دور پرواز در جریان است.
وی همچنین از تصمیم پاکستان برای خرید بالگردهای تهاجمی مدل Z-10 ساخت چین خبر داد.
این جنگنده رادار گریز در نمایشگاه بین المللی محصولات دفاعی که در روزهای اخیر در چین برگزار شد، برای نخستین بار رونمایی شد.
چین مدعی است که این هواپیمای جنگنده و رادارگریز جدید، قابل رقابت با جنگنده پیشرفته آمریکایی مدل" اف 35" F-35 است.
وزارت دفاع چین اعلام کرده که این هواپیما را با اولویت صادرات تولید کرده است وچند کشور از جمله پاکستان متقاضی خرید آن هستند.
پاکستان بخش قابل توجهی از سلاح ها و تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را از چین وارد می کند.
چین و پاکستان همچنین همکاری های مشترک در زمینه ساخت سلاح و هواپیماهای جنگنده دارند و هواپیماهای جنگنده مدل" جی اف -17 تاندر " JF-17 Thunder یکی از محصولات مشترک دو کشور است. پاکستان می گوید تا کنون چند کشور خاورمیانه و آفریقایی برای خرید این جنگنده ابراز تمایل کرده اند.
** نمایشگاه دفاعی در کراچی برگزار می شود
وزیر محصولات دفاعی پاکستان همچنین اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی محصولات دفاعی با عنوان " ایده های 2014 " IDEAS 2014 از روز دهم آذر ماه در شهر کراچی افتتاح می شود و 175 شرکت پاکستانی و خارجی تازه ترین دستاوردهای دفاعی خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش تعاملات میان صنایع دفاعی پاکستان با سایر کشورها و معرفی محصولات دفاعی پاکستان اعلام کرد.
قرار است مسئولانی از جمهوری اسلامی ایران نیز از نمایشگاه دفاعی کراچی بازدید کنند.
آساق*1**1723 *1446


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن