تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798362866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز شنبه اول آذر ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فال امروز شنبه اول آذر ماه سال 1393




به این مطلب امتیاز دهید

سرویس کشکول جام نیوز:  



امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می‌رسند که شما می‌توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا که شما با نشانه‌های سمبلیک که در ذهنتان شکل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی‌تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه‌ها بروید.



شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند.



باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.



اگرچه امروز شما تلاش می‌کنید که فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.



در حالیکه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیک می‌شود، از یک طرف می‌دانید که باید کارهای قبلی خود را تمام کند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح کردن است و کار کردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان کند، بنابراین کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند.



امروز کارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می‌کند و شاید هم نگران این هستید که همه این کارها را ناتمام رها کرده‌اید. هم اکنون تهیه کردن یک فهرست از کارهایتان، تمرکز کردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی کردن هر یک از وظایف‌تان، یک راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی که سر راه شما قرار می‌گیرند خسته شده‌اید. شما نباید فقط به خاطر اینکه دوست دارید قوانین یکنواخت روزانه‌تان را بشکنید دست به کاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه‌های خود فکر کنید، ولی قبل از اینکه به صورت جدی اقدام کنید یک روز صبر کنید.



امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید که روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد که نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه کردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران کار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود که درست جلوی چشمتان قرار دارد!



شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش‌تر است.



شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا که کیوان محافظه کار حسابی بهتان کمک می‌کند! شما امروز علاقه‌مند - و حتی مشتاقید!- که به گذشته خود پشت کرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینکه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت کردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌کند.



شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.



متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.



شاید شما ترجیح می‌دهید که هر طور دلتان می‌خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته‌های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی‌ خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.   206  





۰۱/۰۹/۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن