تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز سه شنبه بیست و هفتم آبان ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فال امروز سه شنبه بیست و هفتم آبان ماه سال 1393




به این مطلب امتیاز دهید

سرویس کشکول جام نیوز:  



شايد نتوانيد درك كنيد كه ديگران چه كار مي كنند حتي ممكن است كاري كه آن ها مي كنند به شما مربوط نباشد. در هر ضورت تغييراتي در اطرافتان پيش مي ‌آيد اما به نفع شماست.



ماه نو در برج عقرب است و بر احساس اجتماعی و رمانتیک شما می افزاید.از تفریحات وسرگرمی ها و مسائل احساسی اخیر نشاط زیادی به دست آورده اید و بهتر است به این شادابی ادامه دهید.



قدرت كنترل نفس شما، تحسين برانگيز است و شما معمولاً‌به خودتان مغرور هستيد زيرا اين توانايي را داريد كه آرامش خود را حفظ كنيد، حتي در زمان هاي رويارويي با شرايط سخت، اما امروز صبر و تحمل خود را از دست داده ايد. ممكن است با يك نفر به شدت بحث كنيد، اما درنهايت، شما حرف خود را مي زنيد.



امروز اگر خرید کردید بقیه پول تان را بدقت حساب کنید تا کم نباشد . کمی حواس تان پرت است و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که چقدر پول تان کم شده است.



افراد اطراف شما بسيار با محبت و كمك كننده هستند و يك صحبت عادي ممكن است، منجر به فرصتي عالي براي شما شود كه در غير اين صورت شما آن را متوجه نمي شويد. برايتان بسيار خوب است كه بيرون رفته و گردشي بكنيد. هم چنين از نوشتن برخي ايده هايتان روي كاغذ لذت خواهيد برد، چه در دفتر روزانه تان بنويسيد، چه نامه براي شخصي بنويسيد و يا در پرفروش ترين كتابتان بنويسيد كه چه آرزويي داريد.



امروز رفت وآمدهای زیادی در خانه شماست.وقت زیادی را صرف صحبت کردن با اعضای خانواده می کنید زیرا دوست دارید از اخبار جدید با خبر شوید.اگر می خواهید یکی از همکاران را بهتر بشناسید او را به یک نوشیدنی دعوت کنید.بالاخره یکی از شما دو نفر باید پیش قدم شود.



دیروز اعتماد به نفس تان متزلزل شده بود وامروز احتیاج به تقویت و بهبود دارید.پس فکر کنید ببینید چه کاری می توانید در این مورد انجام دهید.احتمالاً کمی توجه به جزئیات می تواند کمک کند.در این صورت ممکن است از بازدید از فروشگاههای مورد علاقه تان لذت ببرید.البته قبل از این که بگویید من این را می خواهم.هم چنین از خرید چیزهایی که احساس لذت بخشی به شما می دهند،خوشحال خواهید شد.



امروز ارزش زیادی برای خود قائل هستید.در انتظار پیشرفت زیادی باشید.همسرتان ابراز احساسات زیادی به شما خواهد کرد.اگر کسی از شما کمک بخواهد یا برعکس آماده ارائه دادن می باشید.



در حاليكه توجه شما روي رسيدن به هدف ها و ارضاي مسئوليت هاي خاصي مي باشد، شما بيش از بقيه مردم نياز داريد كه يك ذهن روشن(باز) در مورد مسايل داشته باشيد. خيلي آسان است كه به راحتي چيزي را كه درست در جلوي چشم شماست و به شما زل زده، نتوانيد ببينيد. و اين باعث خجالت است چون چيزي بوده كه مدتها انتظارش را مي كشيده ايد.



مراقب خريدتان باشيد. به خاطر داشته باشيدكه مهم نيست يك شيء چه قدر ارزان باشد، اگر چيزي را لازم نداريد پولتان را به هدر ندهيد. عقل سليمتان را به كار اندازيد هرگز اشتباه نمي كنيد.



کاملاً امکان دارد که یک شخص خاص هر طوری باشد مگر صادق اما در این زمان تشخیص درست و غلط یا حقیقی غیر حقیقی کار ساده ای نیست.شاید لازم باشد بیش از آنکه به حقیقت پی ببرید فرصت را غنیمت شمارید و خاصیت بهمنی معروف خود یعنی آرامش را حفظ کنید.



امروز قلمرو هوس خانه شماست.مادامیکه بسیاری از ایده های شما بعید است . هنوز مهم است که به سرعت روی کاغذ نوشته شوند.حقیقتاً شما در یک موقعیت وسواسی و در لحظه ای هستید که زندگی شما را به خوبی تغییر می دهد و نباید از آن دست بکشید تا هر احتمالی که از آن فکر می کنید انجام شود.   206  





۲۷/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن