تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820923931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار داریم بیماران در محل زندگی خود درمان شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: انتظار داریم بیماران در محل زندگی خود درمان شوند شیراز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: ما انتظار داریم بیماران در شهرهای محل زندگی خود درمان شده و رنج سفر به مرکز استان را متحمل نشوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست معارفه 86 نفر از متخصصین جدید در این دانشگاه افزود: تلاش می شود تا هر شهرستان از لحاظ پوشش متخصص در حد مطلوبی باشد و انتظار می رود تا حد توان ، مداوای بیماران در شهرستان ها انجام شود .
این نشست با حضور روسای بیمارستان های شهرستان های استان فارس و 86 متخصص جدید در رشته های داخلی، ارتوپدی، زنان و زایمان ، اطفال ، عفونی ، جراحی مغز و اعصاب ، گوش و حلق و بینی، چشم ، روانپزشکی، ارتوپدی ، رادیولوژی، قلب و عروق ، پوست ، پزشکی اجتماعی و سایر رشته ها برگزار شد.
محل خدمت پزشکان متخصص اکنون مشخص شده و این افراد فعالیت خود را آغاز می کنند و به طور متوسط نیز دو سال در بیمارستان های محل خدمت خود حضور دارند.
دکتر ایمانیه افزود: در صورتی که متخصصین بر اساس کوریکولوم آموزشی رشته مربوط پیشنهادی برای دوره های آموزش دارند ، معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی در این زمینه آمادگی کامل دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت :در صورتی که ما به عنوان متولیان امر درمان بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، قطعا از حمایت آنان برخوردار می شویم .
دکتر علی بهادر از متخصصین جدید دانشگاه درخواست کرد با سعه صدر و با درایت نسبت به انجام امور درمانی بیماران اقدام کرده و از اعزام بیماران بدون علت به مرکز استان خودداری نمایند.
همچنین وی از روسای بیمارستان ها خواست برای آرامش خاطر پزشکان که ارائه خدمات مطلوب به بیماران را به همراه دارد، امکانات موردنیاز متخصصین در شهرستان تامین شود.
دکتر سید محمدکاظم تدین ، قائم مقام معاون درمان دانشگاه نیز با اشاره به ابلاغ کتاب ارزش های نسبی خدمات درمانی و پذیرش آن توسط سازمان های بیمه گر ، بر نظارت جدی در این خصوص و لزوم دقت نظر ، تاکید کرد.
وی یادآور شد: در این تقسیم بندی سعی بر این شده است که پوشش متخصصین در استان فارس به نحوی انجام شود که قطب های درمانی دارای همه متخصصین مربوطه باشد.
677


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن