تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819397551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي بيشتر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۹:۵۱ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان گلستان: نظارت بر واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي بيشتر مي شود رئيس کل دادگستري استان گلستان از نظارت بيشتر بر واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد فاضليان با بيان اين که؛ واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي با هدف تسهيل و کمک به آن دسته از اقشار جامعه که به هر نحوي دسترسي به وکيل ندارند تشکيل شده است تصريح کرد: به روساي دادگستري هاي حوزه هاي قضايي سراسر استان اعلام کرده ام با نظارت بر کار کارشناسان حقوقي بر حضور مستمر و منظم وکلاي ماده 187 در اين واحد ها تاکيد کنند.
وي با رضايت بخش خواندن نتيجه کار واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي در بيشتر حوزه هاي قضايي استان گفت: هر چند نتيجه کار به دليل استقرار افراد صاحب نظر و کارکنان توانمند و همچنين وکلاي ماده 187 قوه قضاييه در اين دفاتر، رضايت بخش بوده است اما در برخي حوزه هاي قضايي به دليل ضعف نظارتي، سطح توقعات مردم برآورده نشده است.
وي از مردم خواست در بدو ورود به دادسراها و دادگستري ها با مراجعه به واحدهاي ارشاد و معاضدت قضايي علاوه بر استفاده از مشاوره حقوقي رايگان با شکل صحيح دعاوي و طرح آن در محاکم آشنا شوند.
فاضليان در ادامه سخنان خود تصريح کرد: هرچند ما تلاش مي کنيم راهکارهاي مناسب براي دسترسي مردم براي استفاده از اطلاعات حقوقي فراهم کنيم اما راهکار اساسي تسهيل دسترسي مردم به ويژه اقشار کم درآمد به خدمات وکالتي است.
اين مقام ارشد قضايي با بيان اين که؛ اهميت بخش قضا نيز کمتر از حوزه سلامت نيست گفت: بايد دولت با فراهم کردن امکاني مثل بيمه وکالت شرايطي را فراهم کند که اقشار کم درآمد جامعه نيز بتوانند از خدمات وکالت استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن