تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارق داخل خودرو در چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۲۳ب.ظ)
دستگيري سارق داخل خودرو در چالوس فرمانده انتظامي شهرستان چالوس استان مازندران از شناسايي و دستگيري سارق داخل خودرو با 44 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محمد علي اتباع طبري گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان چالوس، موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي و بررسي صحنه سرقت با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي موفق شدند، رد متهم به سرقت به نام "محسن – ي" را در يک منزل مجردي شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس با اشاره به اقدامات فني و پليسي براي دستگيري اين متهم حرفه اي و سابقه دار، از هماهنگي هاي قضائي در اين پرونده خبر داد و افزود: مأموران در عملياتي غافلگيرانه اين فرد را دستگير کردند.
سرهنگ طبري گفت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي به 36 فقره سرقت داخل خودر، يک فقره سرقت منزل، يک فقره سرقت دوچرخه در شهرستان چالوس و شش فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان تنکابن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس با اشاره به شناسايي دو مالخر در اين پرونده از شناسايي و دستگيري يکي از متهمان در شهرستان نوشهر خبر داد و افزود: از متهم مقادير زيادي اموال مسروقه خودرو کشف شد.
متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن