تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد شهردار شاهين شهر بر تعامل با دستگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵ب.ظ)
تاکيد شهردار شاهين شهر بر تعامل با دستگاه ها شهردار شاهين شهر در نشست شوراي مديران بر تکريم ارباب رجوع، تعامل با دستگاه ها و حفظ اقتدار شهرداري تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، در اين نشست که در تالار شيخ بهايي برگزار شد، شهردار شاهين شهر پس از تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان، آرزوي قبولي عزاداري ها، يادآوري حماسه مردم شهيد پرور اصفهان در 25 آبان سال 61 و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس، حضور دو شهيد گمنام در شاهين شهر را عامل خير و برکت شهر دانست و گفت: در هشت ماه گذشته کليه مديران و کارکنان شهرداري با تمام بضاعت و توان خود در خدمت شهروندان بوده اند، به گونه اي که در شش ماهه اول سال چندين پروژه عمراني و فرهنگي و ورزشي تقديم شهروندان شد که در گرو هماهنگي و همراهي کليه واحدهاي شهرداري بود.
شهردار شاهين شهر تعامل دستگاهي و حفظ اقتدار شهرداري را از اولويت هاي سياست هاي کلان شهرداري دانست و خواستار تدوين بودجه پيشنهادي سال 94 بخش هاي مختلف شهرداري با توجه به برنامه پنج ساله شهرداري شد.
ذاکري همچنين بر پاسخگويي صحيح و سريع مکاتبات و مراجعان به شهرداري تأکيد کرد و ادامه داد: مديران موظف به پي گيري درخواست ها تا حصول نتيجه و پاسخ دهي به ارباب رجوع و مکاتبات هستند.
وي در خصوص وضعيت آپارتمان هاي مسکن مهر نيز بيان کرد: با وجود آن که آپارتمان هاي مسکن مهر تحويل شهرداري نشده است، اما براي رفاه حال شهروندان و ساکنان اين منطقه خدمات شهري در اين محله ارائه مي شود.
در ابتداي اين نشست حميد عشقي معاون پشتيباني و توسعه شهرداري در گزارشي خدمات رفاهي ارائه شده به کارکنان را اعلام کرد.
عشقي در اين مورد گفت: سلامتي و آسايش کارکنان از مهم ترين دغدغه هاي مديران ارشد شهرداري است.
وي درخصوص تکريم ارباب رجوع نيز اظهار داشت: در سال جاري بيش از يک هزار و چهارصد نفر از پرسنل شهرداري در دوره هاي عمومي و تخصصي مختلف شرکت کرده اند تا بتوانند خدمات بهتري را به شهروندان ارائه دهند.
معاون پشتيباني و توسعه شهرداري ادامه داد: زيرساخت هاي لازم به منظور الکترونيکي کردن شهرداري و نصب اتوماسيون پيشرفته اداري انجام شده است و در آينده شهروندان مي توانند تنها با مراجعه به سايت شهرداري و با دريافت کد رهگيري اينترنتي نسبت به دريافت خدمت از شهرداري اقدام نمايند.
محمود کفعمي، رييس حراست شهرداري نيز بر حضور مؤثر و به موقع کارکنان براي خدمات رساني به شهروندان تأکيد کرد و گفت: تکريم ارباب رجوع سرلوحه برنامه هاي کارکنان شهرداري قرار دارد.
حيدر علي ربيعي معاون اجرايي و خدمات شهري شهرداري شاهين شهر با اعلام گستردگي فعاليت ها و خدمات معاونت خدمات شهري خطاب به شهروندان گفت: براي داشتن شهري مطلوب و زيبا حمايت و همکاري شهروندان لازم است و اين همراهي در صورت اطلاع رساني صحيح و فرهنگ سازي مناسب امکان پذير است.
محمدباقر ربيعي مديرعامل شرکت مديريت پسماند شهرداري ها نيز در اين نشست گفت: بيش از يک هزار و يک صد نفر در اين شرکت فعاليت مي کنند و درحال حاضر يازده شهرداري و شرکت براي تأمين نيروي انساني و ارائه خدمات با اين شرکت طرف قرارداد هستند و روزانه 350 تن زباله در محل کارخانه شرکت مديريت پسماند تفکيک مي شود.
وي نيز بر فعاليت گسترده کميته شهروندي شهرداري و اطلاع رساني به شهروندان تأکيد کرد.
در اين نشست گزارشي تصويري از مراسم خاکسپاري شهداي گمنام در پارک انقلاب شاهين شهر که توسط روابط عمومي شهرداري تهيه شده بود، پخش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن